پیام استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مهندس

استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مهندس پیامی صادر کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مهندس پیامی صادر کرد.

درپیام محمود زمانی قمی آماده است:

پنجم اسفندماه که به بهانه ولادت دانشمند و مهندس بزرگ تاریخ اسلام، خواجه نصیرالدین طوسی به روز مهندس نامگذاری شده است فرصت مغتنمی برای تقدیر از تلاشها و خدمات عظیم مهندسان ایران عزیز اسلامی است که همواره در عرصه های آبادانی و سازندگی کشور، پیش قراولان توسعه و پیشرفت بوده و آینده و افق روشنی را برای این مرز و بوم مقدس ترسیم نموده اند.

البته نباید از یاد برد حضور فداکارانه جامعه مهندسی ایران عزیز اسلامی، تنها به عرصه های کار و کوشش و آبادانی محدود نیست به نحوی که جامعه بزرگ مهندسی ایران در همه مقاطع حساس انقلاب اسلامی از جمله در دوران دفاع مقدس، همگام با اقشار مختلف مردم در جبهه های ایثار و شهادت به ایفای نقش موثر و حیاتی خود پرداختند و عزیز ترین فرزندان خویش را تقدیم اسلام و انقلاب نمودند که حقیقتا شایسته تجلیل است.

مهندس، پیوند میان علم و دانش و خلاقیت و نوآوری است که اندیشه و خودباوری را در اختیار ابتکار قرار داده و خالق خدمات عظیمی برای آبادانی و تعالی هر جامعه می گردد و از همین روست که در جهان مدرن و رو به پیشرفت امروز، بدون اتکا به توان علمی مهندسین، تصور توسعه و تعالی جوامع دشوار و بعید است.

استان دارالعلم یزد نیز به واسطه برخورداری از مهندسین خوش نام، توانمند و متدین، همواره در این عرصه در سطح کشور سرآمد بوده و مهندسینی عالم و کارآمد را در بخشها و حوزه های مختلف معرفی نموده است.

توجه به موضوع ایمنی و استاندارد در بخشهای مختلف، بهره گیری از توان علمی روز، ورود به عرصه های نوین تکنولوژی، تلاش در مسیر بهینه سازی مصرف انرژی و ... از رویکردهای مهمی است که جامعه مهندسی می تواند با خدمت نیکوی خویش راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات باشد.

اینجانب در پایان با تبریک فرا رسیدن روز ملی مهندس، این روز را صمیمانه به جامعه پرنشاط و متعهد مهندسی استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمود زمانی قمی

استانداریزد

انتهای پیام/ ی

استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مهندس پیامی صادر کرد

برچسب ها: استاندار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.