پيام استاندار یزد به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج

استاندار یزد به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج پيامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛استاندار یزد به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج پيامی صادرکرد.

 

دراین پیام آمده است:

از صدای سخن عشق نديدم خوشتر                 يادگاری كه در اين گنبد دوار بماند

نهاد ارزشمند بسيج شجره طيبه و درخت تناوري است كه شكوفه¬های آن نه تنها بوی بهار و فصل و طراوت يقين می دهند كه از عطر و بوی پير عشق و مراد دلهای آزادگان جهان و بنيانگذار دور انديش و آسمانی جمهوری اسلامی حضرت امام خمينی لبالب و لبريزند.

درود خدا بر آن مرد الهی و فرزند زهرا كه مدرسه عشق را بنيان نهاد و معراج انديشه پاك اسلامی را كه تربيت يافتگان آن نام و نشان در گمنامی دارند بر پا كرد.

هر ساله با فرا رسيدن آذر ماه با گراميداشت هفته بسيج، ياد و نام شهيدان را گرامی می داريم و با روح بلند آنان برای پاسداری از ارزشهای الهی پيمان تازه می بنديم.

اينجانب اين هفته مقدس را به تمامی بسيجيان مدرسه عشق و به پاسداران حماسه آفرين و جانبازان و آزادگان ارزشمند و همه ملت سلحشور و شهيد پرور استان دارالعباده يزد و به همه جوانانی كه آينده ميراث سبز عشق در دست آنان است تبريك و تهنيت عرض مي كنم و اميدوارم خداوند توفيق بسيجی بودن را به معنی اعم كلمه كه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله خامنه ای است به همه ما عطا نمايد.

بسيج نهاديست كه با تار و پود اين نظام در آميخته است و آئينه رشادت¬ها و حماسه ها است و امروز نه تنها يك نهاد نظامی است كه نيز در تسكين آلام حوادث طبيعی چون زلزله غرب كشور در كمك به دولت تدبير و اميد و حفظ دستاوردها و توليد علم و دانش و عمران و آّباديها و خدمات خالصانه به اين ملت عزيز ايساده است .

 بديهی است كه همدلی و همنوايی دولت و بسيج و سپاه و مردم بزرگترين يأس برای دشمن و مايه اميد برای دوستداران اسلام و انقلاب است.

استان دارالعلم و مردمان سخت كوش و مؤمنی كه در طول انقلاب همواره همت و حماسه و حضور را تجربه كرده اند و مديران و خدمتگزاران استان محب صادق بسيجيان و هماهنگ و همراه آنان خواهند بود.

خدايا چنان كن سرانجام كار كه قرآن به عالم دهد برگ و باد .
محمود زمانی قمی

انتهای پیام/ ی

استاندار یزد به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج پيامی صادر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.