پیام استاندار یزد به مناسبت سوم دی ماه ، روز ثبت احوال

استاندار یزد درپیامی روز ثبت احوال را به کارکنان و فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  استاندار یزد درپیامی روز ثبت احوال را به کارکنان و فعالان این حوزه تبریک گفت.

درپیام زمانی قمی آمده است:

نام گذاری سوم دی ماه روز صدور اولین شناسنامه ایرانی در سال 1297 ، به عنوان روز ملی ثبت احوال تأکیدی بر اهمیت مدارک هویتی در ایجاد رابطه مردم و دولت است .

وی افزوده:هدف از تعیین این روز یادآوری همگانی در خصوص امر مهم ثبت رویداد های حیاتی و حراست و پاسداری از هویت و تابعیت ایرانی و فرصتی است ارزشمند به منظور تبیین تلاش های خدمتگزاران عرصه ثبت احوال که در طول ادوار گذشته منشأ خدمات و تحولات چشمگیری بوده اند.

وی ثبت وقایع حیاتی را دریچه ای به سوی شناسایی نیازهای نسل آینده دانست وتصریح کرد: بدون شک عدم ثبت وقایع حیاتی ، برنامه ریزی ها در خصوص نسل فعلی و آتی را با خطای جبران ناپذیری مواجه می کند .

استاندار یزد سازمان ثبت احوال کشور را متولی بزرگترین و مهمترین پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور دانست که با ارائه خدمات به سایر دستگاه های اجرایی ، بازوی توانمند دولت در امر هویت و شناسائی است.

زمانی قمی ضمن ارج نهادن به خدمات کارکنان این نهاد حاکمیتی تقدیر و تشکر خود را از زحمت کشان سازمان ثبت احوال استان یزد اعلام کرده است.

انتهای پیام/ ی

تبریک استاندار به مناسبت  روز ثبت احوال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.