تسهیل گری در حوزه سرمایه گذاری از رویکرد‌های استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداریزد گفت:مسئولین باید با تسهیل گری وپرهیز از ورود به مسائل اجرایی زمینه را برای ورود سرمایه گذاران در عرصه اقتصادی فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداریزد با اشاره به وجود ظرفیت‌های بی نظیر شهرستان یزد در حوزه‌های مختلف گفت: در استان یزد بخش عمده‌ای از جمعیت در مرکز استان و شهر یزد حضور دارند که از اینرو اقدامات و فعالیت‌های فرمانداری یزد می‌تواند تأثیرگذاری زیادی در بهبود مسائل و مشکلات کلی استان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه حجم کار در فرمانداری‌های و بخشداری‌ها از سایر بخش‌های ستادی قطعاً بیشتر است افزود: پیگیری و انجام امور در حوزه معاونت‌های فرمانداری وبخشداری‌ها بسیار حساس و مؤثر است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رویکرد‌های استان در حوزه مباحث اقتصادی و صنعتی خاطرنشان کرد: مسئولین دولتی باید تسهیل گر باشند و با پرهیز از ورود به مسائل اجرایی با ایفای نقش حاکمیتی و نظارتی خود زمینه را برای ورود سرمایه گذاران در عرصه اقتصادی فراهم آورند.

زینی وند نرخ بیکاری استان در سطح کشور را غیرقابل قبول عنوان کرد و تصریح کرد: استان یزد با توجه به وجود زیرساخت مناسب اقتصادی و صنعتی باید در کشور پائین‌ترین نرخ بیکاری را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تأکید به اینکه باید مدیران اقتصادی و صنایع همت و تلاش بیشتری را برای رفع مسائل و مشکلات این حوزه به کار گیرند گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی از مهمترین طرح‌های دولت در زمینه مقابله با بیکاری است که در این زمینه فرمانداری‌های باید در زمینه جذب تسهیلات و اعتبارات نیز پیگیر باشند.

زینی وند در پایان خواستار ایجاد مشاغل کوچک در روستا‌های استان شد و افزود: مشاغل کوچک علی رغم اینکه درآمد‌های خرد دارند ولی نسبت به سایر مشاغل فراگیرتر و پایدارتر هستند و می‌توانند به سرعت گسترده شوند.

انتهای پیام/ ا

ایجاد مشاغل کوچک در روستا‌های استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.