خودکفایی ۳ هزار خانوار کرمانی تا پایان امسال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان گفت: تا پایان امسال ۳ هزار خانوار کرمانی تحت پوشش کمیته امداد خود کفا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه اشتغال و توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های اصلی این نهاد است، گفت: سه هزار خانوار کرمانی تا پایان سال جاری خودکفا و از تحت حمایت این نهاد خارج می‌شوند.
وی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۸۶۰ شغل بااعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و اقشار نیازمند ایجادشده است، افزود: از این تعداد شغل ایجادشده هزار و ۱۸۴ شغل از محل منابع امدادی، چهار هزار و ۹۳۸ شغل از محل منابع بانکی و ۷۳۸ شغل نیز از طریق مراکز کاریابی و تعامل با کارفرما بوده است.
خواجه از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۹ هزار و ۹۴۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و تصریح کرد: این تعداد از مددجویان درزمینه آموزش‌های مهارتی، پایدارسازی طرح‌های اشتغال و خودکفایی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی دانش آموزان دبیرستانی آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.
وی یادآورشد: از این تعداد مددجوی شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شش هزار و ۹۸۴ نفر زن و دو هزار و ۹۵۹ نفر مرد بوده‌اند.
انتهای پیام/ی

ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار