امام جمعه موقت تهران؛

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی توانمندسازی نیازمندان است

امام جمعه موقت تهران گفت:ریشه‌کن کردن فقر با ظرفیت ملت ما، خیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی امکان‌پذیر است.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی توانمندسازی نیازمندان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسن ابو ترابی، امام‌جمعه موقت تهران در این همایش بابیان اینکه یکی از سرمایه‌های انسانی، ظرفیت‌های اقتصادی او است، گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی توانمندسازی نیازمندان است.

وی بابیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیازمندان باعث کاهش فساد و دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌شود، افزود: استفاده از ثروت یعنی تلاش برای رفع فقر و تلاش برای ایجاد اشتغال است که اثرات مهم و تأثیرگذاری بر جامعه می‌گذارد.

امام‌جمعه موقت تهران ابراز امیدواری کرد: فقر در کشور به‌طور کامل ریشه‌کن شود و این اقدام مهم با ظرفیت ملت ما، خیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی امکان‌پذیر است.

وی در پایان سخنانش، خواستار استفاده از ظرفیت‌های استان کرمان برای رفع فقر، محرومیت و ایجاد اشتغال در جامعه شد.

علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان نیز در این همایش با اشاره به اینکه ۳۲ شرکت در استان مسئولیت توانمندسازی جوامع محلی را بر عهده‌دارند، گفت: این توانمندسازی از قلعه گنج کرمان شروع‌شده که می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر مناطق محروم کشور نیز باشد.

وی ادامه داد: آموزش، دانش و فرهنگ‌سازی می‌تواند به طرح توانمندسازی جوامع محلی کمک شایانی کند چراکه توانمندسازی پایدار می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنانش به طرح خیران توسعه‌گرا اشاره و تأکید کرد: خیران توسعه‌گرا می‌توانند بسیاری از مشکلات مناطق محروم را حل کنند.

وی در پایان سخنانش از توجه ویژه خیران، حامیان و کمیته امداد به امور فقرا و نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/ح

توانمند سازی نیازمندان از مهم ترین برنامه های اقتصادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار