دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس 2 - تاتنهام 2/شاگردان پوچتینو پاسخ توفان 10 دقیقه ای بانوی پیر را دادند

در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس میزبان تاتنهام بود که این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، تیم یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان تاتنهام بود که این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

یووه بازی را توفانی آغاز کرد و در دقیقه 2 مسابقه گونزالو هیگواین این تیم را پیش انداخت. در دقیقه 9 مسابقه بیانکونری صاحب یه ضربه پنالتی شد و هیگواین خود و تیمش را دو گله کرد.

پس از این دو گل تاتهام را توپ و میدان را در اختیار گرفت و و در دقیقه 35 هری کین موفق شد یکی از دو گل را جبران کند. این گل در حالی به ثمر رسید که هیگواین چند دقیقه قبل از آن فرصتی عالی را برای زدن گل سوم از دست داده بود.

در وقتهای تلف شده نیمه نخست یووه باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد و باز هم هیگواین پشت توپ قرار گرفت اما این ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا او همچنان در زدن گل سوم ناکام باشد و نیمه نخست بازی پیروزی دو بر یک بانوی پیر به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 72 کریستین اریکسن روی یک ضربه آزاد گل دوم تاتنهام را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت و تاتنهام موفق شد با نتیجه ای خوب تورین را ترک کند و در بازی برگشت شانس زیادی برای صعود داشته باشد.

انتهای پیام/

تساوی یوونتوس و تاتنهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار