نماینده روسیه در سازمان ملل:

۱۲۰ نفر از عناصر تروریستی داعش در سوریه به «پ‌ ی د» پیوسته‌اند

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد ۱۲۰ نفر از عناصر گروه وهابی-صهیونیستی داعش به نیرو‌های حزب اتحاد دموکراتیک سوریه پیوستند.

۱۲۰ نفر از عناصر تروریستی داعش در سوریه به «پ‌ ی د» پیوسته‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه اعلام کرد ۱۲۰ نفر از عناصر گروه وهابی-صهیونیستی داعش به نیرو‌های حزب اتحاد دموکراتیک سوریه (پ ی د) پیوستند.

واسیلی نبنزیا در نشست شورای امنیت گفت: «پ ی د ماه ژانویه گذشته ۴۰۰ نفر از عناصر تروریستی داعش را آزاد کرد که ۱۲۰ نفر از آنان به همین سازمان پیوستند». نبنزیا افزود نادیده گرفتن این موضوع بیانگر سیاست‌های یک بام و دو هوا در زمینه تعامل با تروریست‌هاست.

نماینده روسیه در سازمان ملل همچنین گفت: درآمد‌های گروه تروریستی داعش از بخش قاچاق نفت و گاز طبیعی کاهش یافته است. این دیپلمات روس تاکید کرد درآمد ماهانه داعش از قاچاق نفت و گاز طبیعی اواخر سال گذشته به دو میلیون دلار رسید. جاناتان آلن، نماینده دایم انگلیس در سازمان ملل متحد نیز روز پنجشنبه اعلام کرد داعش ۹۸ درصد از اراضی تحت سیطره خود را از دست داده است. آلن بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای جلوگیری از سوء استفاده تروریست‌ها از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

پیوستن عناصر داعشی به نیروهای حزب اتحاد دموکراتیک سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار