در آزمون استخدامی سال آینده ؛

استخدام ۲۴۵ نفر در آموزش و پرورش لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در آزمون استخدامی سال آینده ۲۴۵ نفر جذب آموزش و پرورش لرستان می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  گفت:  ۲۴۵ نفر در آزمون استخدامی ماده ۲۸ دستگاه‌های اجرایی سال آینده  در آموزش و پرورش لرستان جذب خواهند شد.

خدا نظر دریکوند افزود: دستگاه برگزار کننده این آزمون سازمان سنجش است و داوطلبان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی با رعایت بوم گزینی و نیاز مناطق و شهرستان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی افزود: این نیرو‌ها صرفاً در رشته‌های آموزگاری؛ دبیری و هنرآموزی و با اولویت خدمت در مناطق محروم به‌کارگیری خواهند شد.

دریکوند در ادامه گفت: چون سهمیه و رشته هر منطقه یا شهرستان دقیقاً مشخص شده است، داوطلب هنگام ثبت‌نام از محل خدمت و رشته ثبت نامی خبر خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود به فارغ‌التحصیل شدن ۳۶۷ دانشجو معلم در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و گفت: این دانشجو معلمان هم در مهرماه سال آینده در مدارس سازمان‌دهی خواهند شد.

دریکوند گفت: زمان و شرایط ثبت‌نام صرفاً از طریق سازمان سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد و داوطلبان نیازی به مراجعه به ادارات آموزش‌وپرورش ندارند.

انتهای پیام/د

جذب ۲۴۵ نفر در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.