ولایت و مردم مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی است

خطیب نمازجمعه خرم آباد گفت: ولایت، رهبری حکیم و فرزانه در کنار ایثار، فداکاری و حضور بصیرانه و بسیجی مردم همبشه در صحنه رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهرخرم آباد با بیان اینکه انقلاب در مردم معنا می‌شود گفت:مردم هرکجا که لازم بوده در صحنه‌های مختلف همواره پای انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده اند و با حضورهوشیارانه و باشکوه خود در انتخابات، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های ملی مذهبی از آن حمایت کرده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال سرنوشت مردم ما هستند گفت:آمریکا بداند مردم با بصیر و هوشیار ایران اسلامی با فداکاری و ایثار ۴۰ سال پای انقلابشان ایستاده اند و به راحتی سرنوشت خود را دست دشمن نخواهند داد.

امام جمعه خرم آباد ۱۹ بهمن ۵۷ را روز شعور انقلابی و ایمانی نیروی هوایی و سند پرافتخار رشادت‌ها و ولایتمداری ارتش عنوان کرد و گفت:حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی درآن سال، شکننده‌ترین ضربه ودرواقع آخرین را بر پیکره رژیم شاهنشاهی وارد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی با تاکید بر حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت:حضور انقلابی و گسترده مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن سیلی محکم تری به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به چندین مورد قصور آموزش و پرورش و انتقاد شدید از آن‌ها در ماجرای حضور دانش اموزان در یک جنگ انقلاب گفت: دانش آموزان امانت هستند و اجرای اینگونه برنامه‌ها برخلاف دستورات دینی وارزش‌های اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی با بیان اینکه تکرار چنین حادثه‌هایی خشم مردم انقلابی و متدین را بدنبال خواهد داشت، خواستار برخورد قاطع مسئولان با متولیان این برنامه شد.

انتهای پیام/م

ولایت و مردم مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار