امام جمعه الیگودرز:

سخنان مقام معظم رهبری همیشه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

حجت الاسلام ارزنده گفت: سخنان با درایت و با بصیرت مقام معظم رهبری همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده و در طول تاریخ انقلاب نیز ضمن حمایت از همه دولت‌ها، تذکرات و انتقاداتی در خصوص عملکرد مسئولین بیان نموده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اشاره کرد وگفت: رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر مطالبات بحق مردم آشوب و توهین به ارزش‌ها را از مطالبات تفکیک نمودند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره ضمن حمایت از دولت‌ها تذکرات وانتقادات در جلسات خصوصی و سخنرانی‌های خود بیان نموده اند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه دشمنان همواره سخنان مقام معظم رهبری را تحلیل می‌کنند اظهار داشت: سخنان با درایت، ولی امر مسلمین جهان همواره سبب خنثی نمودن توطئه‌ها ونقشه‌های دشمنان شده است وهمیشه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خود را سرباز رهبر انقلاب دانسته است.

ارزنده اضافه کرد: رهبر انقلاب در دیدار مردم قم نویدی فرمود ند امیدوار هستم و می‌دانم خداوند اراده کرده این ملت به عالی‌ترین درجه برسد و به فضل الهی اینچنین خواهد شد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز اظهارداشت: دشمنان همواره توطئه وفتنه‌ای برعلیه نظام اسلامی هستند و در آشوب‌های اخیر ودر آغاز سال میلادی مقام معظم رهبری به دیدار خانواده‌های شهدای ارمنی می‌رود وبا آن‌ها دیدار می‌کنند در حالیکه عده‌ای از مسئولین احساس می‌کردند انقلاب از دست رفته ست.

مسئول ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گفت: متاسفانه در حوادث اخیر اکثرکسانیکه معترض بودند ضد انقلاب نبودند برخی مطالبه داشتند و برخی دیگر هم فریب خوردند و به مسوولین تاکید داشتیم با رافت اسلامی با آن‌ها برخورد شود.

وی افزود: جوانان هم باید مراقب باشند گرفتار هیجانات کاذب و زود گذر نشده و وارد این تجمعات که توطئه ونقشه بیگانگان نشوند.

ارزنده به ۲۶ دیماه سالروز فرار شاه از کشور اشاره کرد وبیان نمود: همه سران دیکتاتور کشور‌های در طول تاریخ به بدترین شکل جان خود را ازدست داده ویا کشته شده اند و رژیم منحوس آن‌ها سرنگون شده است، هم اکنون نیز سران منحوس آل سعود حتی به اقوام ونزدکیان خود رحم نکرده وبدبنال تغییر نام کشورشان از عربستان سعودی به عربستان سلمانی هستند.

انتهای پیام/د

سخنان مقام معظم رهبری همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار