امام جمعه بروجرد:

مسئولان مشکلات اقتصادی مردم را با اقدام جهادی برطرف نمایند

امام جمعه بروجرد گفت: مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را با اقدام جهادی برطرف نمایند و دولتمردان نیز بودجه ۹۷ را مطابق با واقعیات و مشکلات ملت تدوین کنند.

مسئولان مشکلات اقتصادی مردم را با اقدام جهادی برطرف نمایندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دشمن و مزدوران با برنامه ریزی قصد داشتند تا از تجمعات اعتراضی مردم که بر علیه گرانی و تورم برگزارشده بود در جهت ایجاد نا امنی در کشوراستفاده کنند.

وی اظهارکرد: این توطئه دشمنان با هوشیاری، بیداری، بصیرت ملت و تلاش نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و بسیجیان خنثی و درنطفه خفه شد.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: اعتراضات صنفی به دلیل مشکلات اقتصادی امری طبیعی و رایج درجهان است ودر کشورنیز بار‌ها به خاطر مشکلات مالی، عدم پرداخت حقوق واعتراض‌هایی انجام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: عربستان، آمریکا، اسراییل با مشورت انگلیس با شکستی که در مورد گروه‌های تکفیری برآن‌ها تحمیل شد درصدد انتقام ازایران اسلامی بودند که این بار نیز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ناموفق شدند.

وی ادامه داد: دشمنان بعد ازشکست گرو‌های تکفیری و داعش در تلاش بودند که با وارد کردن گروه‌های تروریستی به امنیت ایران اسلامی خدشه وارد کنند و در این راستا تاکنون چهار تیم ازآن‌ها دستگیرشده است.

امام جمعه بروجرد گفت: حضور مردم در صحنه این بار نیز توطئه دشمن برای برهم زدن امنیت وایجاد اختلاف در ایران اسلامی را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: اتاق فکر این آشوب‌ها همانند فتنه ۸۸ در خارج مرز‌ها و در کشور‌های آمریکا، انگلیس، عربستان واسراییل قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دلسوز مردم ایران نیستند، اظهارکرد: آمریکا و هم پیمانانش سال‌های زیادی است اموال کشور را بلوکه و تصاحب کرده اند و به هر بهانه‌ای تحریم‌های ظالمانه‌ای برعلیه مردم ایران وضع می‌کنند.

خطیب نماز جمعه بروجرد افزود: دولتمردان آمریکا واسرائیل همه برنامه‌های خود را تعصیل کرده بودند و از طریق رسانه‌های تحت حمایت و فضای مجازی نحوه ساخت بمب دستی را آموزش می‌دادند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه بروجرد اضافه کرد: قوه قضاییه باید با قانون شکنان، مفسدان اقتصادی و نجومی بگیران برخورد جدی و قاطع نمایند.

وی با تاکید براینکه وحدت واتحاد مردم و مسئولان از به وجود آمدن حاشیه جلوگیری می‌کند، افزود: گروه‌های و جناح‌های سیاسی باید ازفرا فکنی پرهیز نمایند وبا همکاری و هماهنگی با مسئولان مشکلات و معضلات کشور را حل کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران دل در گرو نظام اسلام و انقلاب دارد ودر پیروی از راه شهدا و نظام هر زمان که لازم باشد با بصیرت واتحاد در برابر توطئه‌هاو ترفند‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اظهارکرد: مردم ولایتمدار و انقلابی بروجرد روز چهارشنبه ۹ دی دیگری را خلق کردند.

انتهای پیام/م

برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم با اقدام جهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.