دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب

امام جمعه بروجرد گفت: دهه فجرفرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب است و نباید به کلنگ زنی و افتتاح چند طرح عمرانی وصنعتی خلاصه شود.

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد افزود: تاسی ازاهل بیت (ع) و فرهنگ عاشورا سبب شد تا انقلاب پیروز و طاغوت سرنگون شود و ایران اسلامی ازچنگال استعمار رهایی یابد.

وی اظهارکرد: باید با اجرای کار فرهنگی، دستاورد‌های انقلاب را در دهه فرخنده فجر بیشتر از قبل برای نسلی که امام و انقلاب را ندیده اند بیان کرد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: یکی ازعواملی که می‌تواند جوامع را درمقابل تهاجم فکری فرهنگی غرب محافظت کند داشتن شخصیت‌هایی نمونه و الگو‌های موفق است که معصومین بهترین و برترین الگو‌ها برای جامعه مسلمانان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: نباید از فرهنگ علوی و فاطمی فاصله بگیریم، زیرا الگو گیری ازاین شخصیت‌های بزرگ توسط مردم وجوانان دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

وی ادامه داد: جامعه سالم با الگوگیری از شخصیت‌های بزرگ دینی و اسلامی ساخته می‌شود و همه افراد جامعه نیز باید به این مهم توجه ویژه‌ای کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: درطول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس تاسی از اهل بیت (ع) سبب شده تا همواره ایران اسلامی در همه عرصه‌ها بر قله‌های اقتدار، موفقیت و پیشرفت قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: دشمن جنگ نرم را با هدف تضعیف باور‌های دینی آغاز کرده است براین اساس باید درحوزه فرهنگ و آگاهی بخشی به افراد جامعه بیشتر تلاش شود.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر یکی از وظایف آموزش و پرورش است.

شهاب روزبهانی اظهارکرد: ترویج فرهنگی غنی اسلام، تحکیم پایه‌های دینی و اعتقادی دانش آموزان ازمحور‌های فعالیت آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: این نهاد همچنین درراستای ترویج فرهنگ نماز با هدف پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی، را در اولویت کار‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/م

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب است

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار