امام جمعه شهرستان سلسله:

دشمنان انقلاب ۴۰ سال است که سعی در تضعیف انقلاب دارند

امام جمعه شهرستان سلسله گفت: دشمنان انقلاب ۴۰ سال است که با انواع ترفندها سعی در ناامید کردن مردم‌ دارند و می‌کوشند تا مقبولیت و مشروعیت انقلاب را تضعیف کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سلسله با اشاره به فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: وظیفه همه ما تکریم این ایام است و هیئت‌های مذهبی و دستگاه‌های متولی باید نسبت به تکریم این ایام و فضاسازی شهر اقدام کنند اما باید توجه داشت تا به‌دوراز هرگونه افراط‌ و تفریط ضمن حفظ شان و حرمت این ایام، مراسمات شادمانی مردم تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

وی افزود: قریب به 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، انقلابی که هم مشروعیت و هم مقبولیت داشته و دارد و این امر از همان زمان خار چشمی در چشم دشمنان بوده است.

امام‌جمعه سلسله بابیان اینکه دشمنان انقلاب 40 سال است که با انواع ترفندها سعی در ناامید کردن مردم‌دارند و می‌کوشند تا مقبولیت و مشروعیت انقلاب را تضعیف کنند عنوان کرد: مردم هوشیار ایران تحت نظر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انقلاب خود را دوست دارند و با حمایت‌های خود تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب نموده‌اند.

وی به افزایش نقشه‌های استکبار در جهت مقابله با انقلاب و لزوم آگاهی بیشتر مردم اشاره و بیان کرد: یکی از آفت‌های جامعه سیاه نمایی است که به اسم نقد و انتقاد از طرف جریانات سیاسی رقیب بیان می‌شود غافل از اینکه این سیاه نمایی‌ها درنهایت سبب تضعیف انقلاب خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند که مگس روی زخم می‌نشینید، زخم امروز جامعه بیکاری جوانان است و باید همه دستگاه‌ها و قوا با همدلی در التیام بخشیدن به این زخم تلاش کنند چراکه دشمن از وجود این زخم استفاده می‌کند و از این طریق در پی ضربه به انقلاب خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولان خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است برای بیان دستاوردهای نظام، قطعاً بیان گوشه‌ای از این دستاوردها در این ایام مبارک، تلاش‌های استکبار را که در پی سیاه نمایی در سطح جامعه هستند را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/د

دشمن به دنبال تضعیف مشروعیت انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.