اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم لرستان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان ازاعزام تیم‌های امدادی و درمانی درایام فجربه مناطق محروم استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ محمد حسین پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان اظهار داشت: دهه فجر امسال با ایام فاطیمه تقارن یافته که باید ملاحظات این ایام را داشته باشیم و دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.

وی برنامه‌های ایام الله دهه فجر را تشریح کرد و افزود: دوازدهم بهمن ماه رژه موتوری با مسئولیت فرماندهی انتظامی از فرودگاه خرم‌آباد تا میدان شهدا انجام می‌شود، غبار روبی مزار شهدا با مسئولیت بنیاد شهید استان انجام و همه دستگاه‌های نظامی انتظامی و اجرایی در مراسم غبار روبی شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: شرکت فرماندهان و بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این ایام است و همچنین در چهاردهم بهمن ماه همایش ایلات و طوایف با مسئولیت جهاد کشاورزی، امور عشایر استان و سپاه ناحیه عشایری در لرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در پانزدهم بهمن ماه ویزیت رایگان از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر توسط توسط مراکز درمانی سازمان انجام می‌شود، برگزاری مسابقات تیر اندازی، محفل شعر و خاطره با موضوع انقلاب اسلامی و برگزاری همایش نقش زنان در انقلاب اسلامی از برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار می‌شود.

پازدار تصریح کرد: نوزدهم بهمن ماه دیدار فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح با خانواده شهدای استان انجام می‌شود، بیستم بهمن ماه نماز وحدت برگزار می‌شود و در بیست و یکم بهمن ماه تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم استان اعزام می‌شود.

وی گفت: با توجه به حساسیتی که در روز ۲۲ بهمن امسال است و دشمن حتما رصد می‌کند به برکت خون شهدای استان شاهد حضور گسترده آحاد مردم در مراسم راهپیمایی خواهیم بود.

انتهای پیام/م

تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شود

برچسب ها: امدادونجات ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار