فرمانداربروجردخبرداد؛

دهه فجرسالروز عزت و افتخار ملت ایران

معاون استاندارلرستان وفرمانداربروجردبااشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه رشادت‌های اقشارمختلف مردم وگروه‌هارقم خورد،گفت:دهه فجرسالروزعزت وافتخارملت ایران اسلامی است.

دهه فجرسالروز عزت و افتخار ملت ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی فر معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد اظهارکرد: مردم عنصرایجاد انقلاب بودند و همچنان نیزپای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند براین اساس همه ارکان نظام باید دست در دست تلاش کنند تا روح امید و اعتماد به جامعه تزریق شود.

وی افزود: مسیراصلی انقلاب، دیدن و برآوردن نیاز‌های مردم است لذا همه باید با همدلی و اعتماد دراین مسیربرای تداوم نظام گام بردارند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به بهره برداری از ۱۲۲ طرح تولیدی خدماتی در ایام دهه فجر در بروجرد بیان کرد: تاکنون ۱۰۶ روستا دربروجرد از نعمت گازشهری بهرمند شده اند و ۳۳ روستا نیز در حال گازرسانی هستند.

کورانی فر اضافه کرد: در سال ۹۷ همه روستا‌های بخش اشترینان و درسال ۹۸ همه روستا‌های بخش مرکزی بروجرد گازرسانی خواهند شد.

وی ادامه داد: برای احداث بیمارستان آیت الله بروجردی یک هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبارهزینه شده که زمینه اشتغال ۴۰۰ تن را فراهم می‌شود.

فرماندار بروجرد یادآورشد: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در حال پیگیری است و تا پایان سال امتیاز مدیر مسئولی به شرکت آباد راهان داده می‌شود.

کورانی فرافزود: در بودجه ۹۷ ردیف اعتباری مستقل برای راه آهن بروجرد اختصاص داده شده و طرح‌های زیرساختی سد آبسرده و شهید بروجردی نیز دارای بودجه تخصیص هستند.

انتهای پیام/م

دهه فجرسالروزعزت و افتخار ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.