امروز نظام مقدس اسلامی ایران در اوج اقتدار

خطیب جمعه الشتر گفت: انقلاب اسلامی ایران، قدرت‌های مستکبر را به زیر کشید و امروز در اوج عزت، استقلال و اقتدار کامل بسر می‌برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت الشتر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه الشتر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، ساختار دوهزار و پانصدساله‌ای را از بین برد و تغییرات ملموسی را در مراکز بین‌المللی بوجود آورد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایده‌های جدیدی را در دنیا مطرح کرد افزود: انقلاب اسلامی، هم در حوزه نظری و هم در حوزه عملی دستاورد‌های بسیار مهم و نوینی داشت که اولین دستاورد آن ارائه تئوری در مبانی اندیشه سیاسی است.

امام جمعه موقت الشتر تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی رخ داد که ایده‌های اسلامی به شدت تضعیف شده بود و ایده‌های لیبرالی حاکم شده بود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی برهم زننده تعادل بلوک‌های قدرت‌های جهانی بود آن هم درهنگامی که این قدرت‌ها در راستای سلطه سیاسی و اقتصادی بر جهان تلاش می‌کردند.

حجت الاسلام صالحی به دستاورد ولایت فقیه در حوزه نظری در انقلاب اشاره و ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران ایده ولایت فقیه را به عنوان یک طرح جدید در مجموعه نظام بین‌المللی مطرح و ایجاد کرد و این در مقابل تئوری‌های پوچ جدایی دین از سیاست ارائه شد.

خطیب جمعه الشتر ترویج سیاست نه شرقی نه غربی را از جمله دیگر دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی عنوان و اظهار داشت: تا قبل از انقلاب، استقلال و هویت کشور بواسطه سلطه استعمارگران زیر سوال رفته بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور در اوج اقتدار و در استقلال کامل بسر می‌برد.

وی با بیان اینکه منزلت کشور بواسطه سلطه استکبار و ذلت رژیم گذشته در برابر استعمارگران به‌عنوان یک مستعمره زیر سوال رفته بود، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دنیای استکبار ذلیلانه در مقابل اقتدار روزافزون کشور، ناتوان مانده است.

خطیب جمعه الشتر در پایان با اشاره به اینکه دستاورد‌های انقلاب باید تشریح شود، خاطرنشان ساخت: آحاد مردم همواره نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و هستند لذا مسئولین نیز بایستی قدر مردم را بدانند و در راه خدمت‌رسانی به مردم، ذره‌ای کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/م

امروز نظام مقدس اسلامی ایران در اوج اقتدار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.