نمایندگان مجلس در برابر اقدامات مسئول ارشاد لرستان سکوت نکنند

حجت الاسلام ارزنده گفت:متاسفانه اقدامات مسئول اداره ارشادلرستان در جهت تیشه زدن به ریشه اسلام وانقلاب است ونمایندگان استان نباید در برابر این اقدامات سکوت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وگرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی از دوران طفولیت وطول عمر با برکتشان تقوا وساده زیستی بوده اند و هرچه دشمنان ومنافقین برای تطهیر خود به ایشان برچسب‌هایی زدند نتوانستند از عظمت وبزرگ امام بزرگوار بکاهند.

وی ادامه داد: امروز هم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای هم صدا با توطئه نفوذ وبیگانگان بر طبل نفاق می‌کوبند که وظیفه همه ما هوشیاری وبصیرت است.

امام جمعه الیگودرز آزادی و روحیه انتقاد پذیری را از اثرات نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور دانست و بیان کرد: انتقاد از رئیس جمهور در خصوص مسائل ومشکلات در رسانه ملی وبیان نظرات توسط کسانیکه اهل قلم هستند نمونه‌هایی از آزادی بمعنای واقعی که حاصل ظهور انقلاب اسلامی در کشور است، ولی امروز متاسفانه برخی که طالب عریانی وبرهنگی اند شعار آزادی سر می‌دهند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز اضافه کرد: متاسفانه برنامه‌ای تحت عنوان جنگ انقلاب با مجوز اداره ارشاد اسلامی لرستان و همکاری آموزش وپرورش استان وبا دریافت هزینه از اولیا دانش آموزان در خرم آباد برگزار می‌شود که آن مراسم به رقص، تک خوانی و آواز خوانی یک زن تبدیل می‌شود که به هیچ عنوان با ارزش‌های انقلاب سنخیتی ندارد.

مسئول ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر الیگودرز بیان کرد: امروز گویا وظیفه اداره ارشاد اسلامی لرستان زدن، خواندن و موسیقی است ودر الیگودرز نیز مراسم موسیقی چندین بار برگزار می‌شود گویا تمام کار‌هایی اسلامی کنار رفته و آن چیزی که با اسلام منافات دارد روی کار آمده است و وظیفه اداره ارشاد هم این است که بیت المال را در جهت ترویج مسائلی که مخالف اسلام هزینه کند.

حجت الاسلام ارزنده بیان کرد: متاسفانه مدیر کل ارشاد استان یک روحانی عمامه بسر می‌باشد و این فرد در لباس روحانیت به اسلام ضربه می‌زند.

امام جمعه الیگودرز اضافه کرد:آموزش وپرورش لرستان در شهدای زیادی را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است و وظیفه معلمان انقلابی که در برابر این اقدامات ساکت ننشینند ونباید در این نهاد به افرادی که در جهت مخالف اسلام حرکت می‌کنند مسئولیت داده شود.

وی به اقدامات رئیس اداره ارشاد لرستان اشاره کرد واظهار داشت: نمایندگان مجلس بعنوان نمایندگان مردم همانطور که برای جابجایی یک مدیر چندین بار رایزنی می‌کنند چرا در برابر اقدامات رئیس اداره ارشاد لرستان که با تیشه به ریشه اسلام وانقلاب می‌زند سکوت می‌کنند.

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و سرما در شهرستان همه ما باید در مصرف گاز صرفه جویی کنیم تا برای افرادی که از مرکز انتقال گاز در شهرستان دور هستند مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/م

نمایندگان مجلس نباید در برابر اقدامات مسئول ارشاد لرستان سکوت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.