ترویج بیشتر فعالیت‌های اجتماعی

استاندار لرستان گفت: طرح‌های فرهنگی و اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سیدموسی خادمی استاندار لرستان گفت: طی ایام دهه فجر برنامه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شامل طرح های عمرانی و اقتصادی است که باید طرح‌های فرهنگی و اجتماعی نیز لحاظ شود.

وی با بیان اینکه در اولین برنامه این ایام در پیاده‌روی همگانی شرکت کردیم، افزود: این برنامه اقدام ارزشمندی بود که از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر، ورزش و جوانان و مسئولین شهرستان کوهدشت طراحی شد که جمعیت قابل‌توجهی نیز در آن شرکت کردند.

خادمی شرکت مردم را در این‌گونه برنامه‌ها نشان‌دهنده زنده بودن جامعه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندی مردم به برگزاری این‌طور برنامه‌هایی بوده و در این رابطه وظیفه ما نیز سنگین است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر در این برنامه ساده شرکت کردند و نشان می‌دهد مردم تشنه این‌گونه اقداماتی هستند، برای همین باید فعالیت‌های اجتماعی را بیشتر ترویج دهیم.

وی با اشاره به بازدید از کوهدشت بیان داشت: در این شهرستان به طور متداول به بحث افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های  عمرانی و اقتصادی پرداخته شد.

خادمی با بیان اینکه حدود ۱۶۵ طرح به ارزش ۱۱۴ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح شده‌اند، گفت: به نمایندگی از این طر‌ح‌ها امروز ۶ طرح با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان به صورت مستقیم کلنگ‌زنی یا افتتاح شدند.

استاندار لرستان دو مورد از طرح ها را ساختمان عنوان کرد و افزود: یکی از نیازمندی‌های ما در این شهرستان ساختمان‌های مناسب اداری بوده که به نحوی تکریم ارباب‌رجوع نیز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باید بتوانیم مکان مناسبی برای کارکنان و ارباب‌رجوع فراهم کنیم و این دو ساختمان مورداحتیاج مردم هستند.

خادمی بیان داشت: به دلیل شرایط دام‌پروری این شهرستان ساختمان دامپزشکی نیاز مردم بود؛ همچنین اداره آب و فاضلاب شهری نیز به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها و خواسته‌های مردم را ایجاد بیمارستان عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان فعلی این شهرستان ظرفیت ۷۰ تخت را دارد و به‌شدت این سرانه پایین است؛ خوشبختانه با تلاش و پیگیری فراوان یک بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی مصوب که تأمین اعتبار شد.

وی با بیان اینکه امروز عملیات ساخت آن آغاز شد، گفت: امیدواریم طبق زمان‌بندی به نتیجه برسد و مردم از آن استفاده کنند.

خادمی به بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح کار ارزشمندی است چراکه آب پایدار ۱۴ روستا از طریق حفر چاه تأمین می‌شود و امروز فاز اول آن افتتاح شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه فاز دوم آن نیز کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: با توجه به جمعیت زیاد این روستا‌ها یکی از نیاز‌های اولیه و اساسی آن تأمین می‌شود.

انتهای پیام/م

فعالیت‌های اجتماعی بیشتر ترویج شوند

برچسب ها: استاندار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.