تشریح برنامه‌های دهه فجر اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، به تشریح برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان، چندین برنامه را برای بخش‌های ورزشی، جوانان و فرهنگی پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به مسابقات ورزشی این دهه بیان داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی که قرار است برگزار شود، می‌توان به مسابقات بین‌المللی کاراته بانوان، شطرنج و جودو و همچنین مسابقات کشوری دوگانه بانوان، بدمینتون پیشکسوتان، ووشو، وزنه‌برداری، فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان، هفت‌سنگ بانوان، مینی‌بسکتبال، بولینگ و بیلیارد نوجوانان، کاراته بانوان، اسکیت فری استایل، اسکیت‌برد و اگرسیو و کونگ‌فو رینگی اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره بازی‌های بومی و محلی، مسابقات فوتبال روستایی در قالب جام روستایی و جشنواره فرهنگی ورزشی گل نرگس شهرستان بهبهان نیز در این ایام به میزبانی شهرستان‌های استان خوزستان برگزار خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات استانی ورزش‌های همگانی و کوهپیمایی خانوادگی و غبارروبی مزار مطهر شهدا از جمله برنامه‌های تعیین شده برای این ایام محسوب می‌شوند.

وی افزود: جامعه ورزش و جوانان استان بی شک مانند همیشه در کنار سایر اقشار مردم حضوری گسترده و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن ماه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اعلام برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.