اجرای برنامه‌های فجر فاطمی در اندیمشک

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری برنامه‌های دهه فجر باعنوان فجر فاطمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهمن انوشه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: با توجه به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه اول برنامه‌های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب با عنوان «فجر فاطمی»برگزار می‌شود که فرصت مناسبی به‌وجود آمده که برنامه‌ها بیشتر برای معرفی دستاوردهای انقلاب در قالب همایش‌ها و نشست‌های بصیرتی تنظیم شوند.

وی افزود: به همین منظور 21 کمیته تخصصی تشکیل شده است که با هماهنگی امام جمعه و فرماندار، مسئولان کمیته‌ها انتخاب و فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

انوشه بیان کرد: آذین بندی بلوارها، خیابان‌ها، میادین و ساختمان‌های اداری متناسب با ایام فاطمیه به صورت ترکیبی ( نصب پرچم‌های ملی و کتیبه‌های فاطمیه)  انجام خواهد گرفت و همچنین امسال با نواختن زنگ انقلاب در در روز ۱۲ بهمن  همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی آغاز خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: در طول این ایام برپایی نمایشگاه کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری  مسابقات فرهنگی، ورزشی، آئین عطرافشانی گلزار شهدا، همایش فاطمیون، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مهم ترین برنامه های دهه فجر امسال در اندیمشک هستند.

انتهای پیام/م

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با عنوان «فجر فاطمی» دراندیمشک اجرا می‌شود

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.