تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر شوشتر

برنامه‌های دهه فجر شوشتر توسط رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، گفت: افتتاح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، اجرای جنگ شادی در تالار فرهنگ، اجرای جنگ شادی در محله‌ها و پارک‌ها با همکاری شهرداری و برگزاری ششمین جشن ثبت موسیقی محلی و مقامی شوشتر از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.


وی افزود: اجرای تعزیه فاطمیه توسط 2 گروه فدک و سلاسل و اجرای تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب در خیابان‌ها و مکان‌های باستانی، اجرای شب شعر (شعرخوانی شاعران استان)، برگزاری کنگره شعر سراسری نخل و کارون ویژه انقلاب و دفاع مقدس و اجرای کارگاه آموزشی نقاشی و طراحی در مکان‌های باستانی و تاریخی و فضای باز با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال در شوشتر برگزار خواهد شد.


علی بهرامی، بیان کرد: همچنین کارگاه استانی آموزش شبیه‌خوانی با حضور استاد هاشمی (ایام فاطمیه)، جشن‌های گروه‌های هنری در سطح شهر و روستا و جشنواره‌ شعر فجر در شهر شرافت نیز برگزار می‌شوند.


بهرامی اظهار داشت: جنگ شادی ویژه خانواده‌های پرسنل ادارات، جشن انقلاب با هنرمندی هنرمندان شوشتر و اجرای جشن‌های پیروزی انقلاب توسط ٧٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهر و روستا در ایام‌الله دهه فجر در شوشتر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/و


اجرای برنامه های مختلف فرهنگی – هنری در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.