لزوم توجه به حرمت ایام فاطمیه در دهه فجر

امام جمعه شادگان بر لزوم توجه به حرمت ایام فاطمیه در برنامه های دهه فجر تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید مجید شرفی،  امام جمعه شادگان با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه محتوای اصلی برنامه های انقلاب را پیام حسینی و ولایت دانست و گفت: در اجرای جشن ها و فضاسازی دهه فجر حرمت ایام فاطمیه لحاظ شود.

وی افزود: بشریت مدیون حضرت زهرا(س) است لیکن نگهداشت حرمت این ایام از واجبات است.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی  تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با دهه اول ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا«س» گفت: مسئولین در انجام واجرای برنامه های ویژه ایام الله دهه مبارک فجر با توجه به آغاز دهه اول شهادت حضرت فاطمه زهرا«س» به پاس حرمت واحترام بزرگ بانوی جهان اسلام دقت وتوجه لازم را داشته باشند.

امام جمعه شادگان بیان داشت: بازخوانی تاریخ انقلاب و یادآوری برکات مادی و معنوی آن را ضروری است که باید نسل جوان ما با دوره سیاه پهلوی و افرادی که راس امور کشور بودند بیشتر آشنا شوند و بدانند آنان در برابر بیگانگان ذلیل و در برابر ملت خود مستکبر بودند، اگر کسی سیاهی دوران پهلوی را درک نکند نورانیت انقلاب را نمی‌فهمد.

وی در پایان تاکید کرد: نگذاریم انقلاب و انقلابی‌گری در کشور کمرنگ شود و با حفظ این روحیه یقین بدانیم این انقلاب بر حق و خار چشم دشمنان است.

انتهای پیام/م

حرمت ایام فاطمیه در برگزاری آیین های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.