نماینده مردم شوش خبر داد؛

افتتاح طرح های بهداشت و درمان در ایام دهه فجر در شوش

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از افتتاح طرح های حوزه بهداشت و درمان در ایام دهه فجر در مناطق شهری و روستایی شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدراضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت را مطلوب عنوان کرد و اذعان داشت: با اجرای این طرح شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان شوش خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طرح های قابل قبولی در حوزه بهداشت و درمان در شوش اجرا شده اظهار کرد: برخی از این طرح ها در ایام الله دهه مبارک فجر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان افتتاح خواهند شد.

نوری با اشاره به تجهیز مرکز فوریت های اورژانس 115 شهرستان شوش به 6 دستگاه آمبولانس جدید افزود: 2 دستگاه آمبولانس تحویل فوریت های پزشکی شوش شده و 4 دستگاه آمبولانس دیگر نیز بزودی تحویل داده می شود.

نائب رییس مجمع نمایندگان خوزستان در ادامه از مدیر کل پشتیبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اورژانس کشور، رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، فرمانداران وقت و فعلی و رییس شبکه بهداشت و درمان شوش به خاطر پیگیری مسایل و مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان تشکر و قدردانی نمود و اذعان داشت: تعامل و همدلی مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی در کمک به حل مسایل و مشکلات شهرستان شوش اثر گذار و راهگشا است.

وی با بیان اینکه مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم موظفند در جهت رفاه و آسایش مردم تلاش کنند تصریح کرد: در کنار تذکر و انتقاداتی که از مسئولان می شود، باید حمایت های لازم نیز صورت گیرد تا بتوانند به کارها و وظایف قانونی خود عمل نمایند.

سید راضی نوری با بیان اینکه مردم قدردان خدمت خالصانه مسئولان هستند اظهار داشت: نظام اسلامی با نثار خون پاک شهدا به اقتدار و امنیت رسیده است و باید با همدلی و وحدت پاسدار این نعمت ارزشمند بود.

انتهای پیام/گ

طرح های بهداشت و درمان در ایام دهه فجر در شوش افتتاح می شوند

برچسب ها: دهه فجر ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.