تمدید مهلت ثبت‌نام جاماندگان در مراسم ازدواج دانشجویی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان از امکان ثبت‌نام جاماندگان بیستمین و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد و گفت: زمان ثبت نام در مراسم ازدواج دانشجویی تا ۳۰ دی تمدید شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور از حدود یک ماه پیش با مراجعه به سایت رسمی آزدواج به آدرس http://ezdevaj.nahad.ir آغاز شد.

وی با بیان اینکه پیشتر اخرین مهلت ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی 20 دی اعلام شده بود، افزود: با تمدید مهلت ثبت نام در این دوره از ازدواج دانشجویی تا 30 دی امکان ثبت‌نام برای جاماندگان بیستمین و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی فراهم شد.

حجت‌الاسلام  شیخ‌الاسلامی، به شرایط ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: تاريخ عقد مجاز جهت ثبت نام اوليه اول مهر سال 95 تا اول دی سال جاری مقرر شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان همچنین گفت: دانشجويان تا يك هفته بعد پس از ثبت نام ، مدارك لازم را جهت تائيد به دفتر نهاد دانشگاه يا دفتر استاني مربوطه ارائه کنند تا ثبت نام قطعي می شود.

شیخ الاسلامی با اشاره به شرایطی که دو زوج دانشجو باشند، بیان کرد: در مواردي كه هر دو زوج دانشجو هستند، فقط يكي از آنها به عنوان داوطلب اصلي ثبت نام کند.

وی گفت:در دانشگاه هايي كه دفتر نهاد وجود ندارد، دانشجويان پس از ثبت نام، مدارك لازم را جهت تائيد به رابط فرهنگي دانشگاه كه از طرف ستاد ازدواج تعيين شده ارائه کنند تا ثبت نام قطعي شود. 

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان تشویق جوانان به ازدواج، پرهیز از هزینه‌های گزاف، فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه و آسان بین دانشجویان، گسترش فرهنگ عفاف، افزایش سطح شناخت و آگاهی در انتخاب همسر، شیوه‌های تشکیل زندگی موفق، اصلاح نگرش اشتباه نسبت به ازدواج و تلاش در راستای پایداری ازدواج را از مهمترین اهداف تشکیل مراسم ازدواج دانشجویی و قدم نهادن در راه ترویج این سنت در بین دانشجویان برشمرد.

انتهای پیام/م

امکان ثبت‌نام جاماندگان مراسم ازدواج دانشجویی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.