کنترل مهاجرین هدف اصلی تشکیل بانک اطلاعات مهاجرین

وضعیت ورود و خروج مهاجرین به منظور سیاست گذاری آتی مهمترین هدف تشکیل بانک اطلاعات مهاجرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی در نشست مدیریت مهاجرین و تشکیل بانک اطلاعات ساکنین غیربومی گفت: هدف اصلی تشکیل این بانک، مدیریت و ساماندهی مهاجرین غیربومی در راستای حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی، انسجام فرهنگی و ترویج اخلاق و رفتار‌های شهروندی است.

فرماندار اردکان افزود: هدف دیگر کنترل و کاهش جرائم و انحرافات مهاجرین غیربومی و مهندسی فرهنگی به منظور یکپارچگی اجتماعی، انسجام فرهنگی و ارتقاء اخلاق و رفتار‌های شهروندی است.

مقیمی اظهار داشت: گروه هدف در اینجا هم شهروندان بومی و هم شهروندان غیربومی هستند و پیشگیری عمومی از انحرافات اجتماعی و ارتقاء اخلاق و رفتار شهروندی از دیگر اهداف این طرح است.

فرماندار اردکان گفت: کسب اطلاع از میزان جمعیت، ترکیب جمعیت (سن، جنس، شغل و...) توزیع فضایی جمعیت مهاجرین، شناسایی و رسیدگی به افراد دارای سوء پیشگیری از جرم، ارائه خدمات شهری مبتنی بر آمار و اطلاعات جابجایی‌های جمعیتی و رصد کردن وضعیت ورودی و خروجی مهاجرین به منظور سیاست گذاری‌های آتی از جمله اهم تشکیل بانک اطلاعات مهاجرین است.

وی افزود: اطلاعات مندرج در فرم تغییر محل سکونت لازم است با بررسی کامل و کارشناسی درج شود و همه تمام موارد نیاز در اجرای این طرح امری ضروری و مفید می‌باشد.

مقیمی تصریح کرد:این طرح برای همه ارگان‌ها، نهاد‌ها و در نهایت مردم اردکان خواهدبود لذا باید نسبت به انجام آن اهتمام ویژه داشته باشیم که این امر با همکاری و هماهنگی بین همه نهاد‌ها امکان پذیر خواهد بود.


انتهای پیام/ ا

اجرای طرح کنترل مهاجرین با هدف کاهش جرائم و انحرافات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار