مردم شهرضا در محکومیت اغتشاشات اخیر تجمع می‌کنند

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا گفت: مردم شهرضا در اعتراض به اغتشاشات اخیر فردا صبح چهارشنبه ۱۲ دی ماه از میدان تاسوعا به سمت میدان حر راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین داراب عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا، اظهار داشت: اعمال تحریم‌های اقتصادی، وقوع بلایای طبیعی و استمرار خشکسالی سبب شد تا به دولت و مردم فشارهای زیادی وارد شود.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند، به هر بهانه‌ای به انسجام و وحدت مردم آسیب زده و از بیان خواسته‌های به حق و انتظارات مردم سوءاستفاده کرده و موج سواری کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا گفت: مردم باید از رفاه اجتماعی و اقتصادی و آرامش و امنیت برخوردار باشند و دولت به عنوان منتخب ملت تلاش می‌کند تا این امکانات را برای آنها فراهم کند.

وی با بیان اینکه دغدغه اقتصادی و رکود و بیکاری از مشکلات جامعه است، بیان کرد: حل مشکلات کشور به ویژه در مسائل اقتصادی نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان و حفظ آرامش وحدت مردم است.

داراب با اشاره به اعمال محدودیت در شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: در این رابطه از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما این محدودیت‌ها تا رفع خطر و برقراری امنیت کامل باقی می‌ماند.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات به حق مردم از سوی مسئولان، افزود: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری و اجرای فرامین ایشان و اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات موجود از تولید ملی برای غلبه بر مشکلات کشور استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه والدین باید مراقب فرزندان خود باشند تا فریب دشمنان را نخورند، اظهار داشت: والدین باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای فرزندان خود تشریح کنند تا شبهات ایجاد شده آنان را منحرف نکند.

وی با بیان اینکه مردم باید آگاه باشند و از هرگونه تجمعی دوری کنند، بیان کرد: در تجمعات اخیر در شهرضا شمار بسیار اندکی قصد سوء استفاده از شرایط را داشتند و سایر مردم تنها نظاره‌گر این وضعیت بودند که باید از از عمل خودداری شود.

داراب با بیان اینکه در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و انتظامی نظم و امنیت کامل در شهرستان وجود دارد، گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  شهرضا در اعتراض به ساختارشکنی  عده‌ای اغتشاش‌گر فردا راهپیمایی برگزار می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.