برگزاری راهپیمایی در محکومیت اقدامات خرابکارانه آشوبگران در کاشان

راهپيمايي بزرگ فتنه شكن مردم دارالمومنین كاشان بر ضد خرابکاران آشوبگر و اغتشاگر در کاشان آغازشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مردم ولایت‌مدار، متعهد مومن و انقلابی کاشان دقایقی قبل راهپیمایی خود علیه اقدمات تاسف‌آور و مشمئزکننده تعداد کمی از افراد خودفروخته که شامگاه دیروز شنبه نهم مرداد با تخریب و به آتش‌کشیدن تعدادی از ادارات دولتی از جمله دادگستری و اداره آب و فاضلاب و تعدادی ادارات دیگر از مسیر میدان جهاد تا معلم بوقوع پیوست از خیابان شهید زیارتی به طرف میدان جهاد آغازشد.
حضور چشمگیر بانوان محجبه و مومنه کاشانی، نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردمی و اداری نکته قابل توجه و چشمگیر این راهپیمایی است.
جمعیت شرکت کننده با شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه و دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ما حمایت از مقام عظمای ولایت را با بیزاری از فتنه‌گران و آشوبگران اعلام کردند.
سخنرانی حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان و قرائت قطعنامه از جمله برنامه‌های راهپیمایی بود.

آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان، سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی فرماندار، شهردار و سار مسوولان دستگاه‌های دولتی و اجرایی نیز در این راهپیمایی حضورداشتند.

شایان ذکراست: اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت امام جمعه کاشان برنامه پایانی راهپيمايي بزرگ فتنه شكن مردم دارالمومنین كاشان بر ضد خرابکاران آشوبگر و اغتشاگر در میدان جهادکاشان است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری راهپیمایی در محکومیت اقدامات خرابکارانه آشوبگران در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار