راهپیمایی ضد فتنه در 9 دی روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب رقم زد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: حضور میلیونی مردم در 8 و 9 دی 88 در راهپیمایی ضد فتنه ، روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب رقم زد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور  امروز در نشست سیاسی خواهران در سپاه صاحب‌الزمان (عج)  با بیان این‌که در آستانه 9 دی، روز حماسه و بصیرت هستیم که به تعبیر مقام معظم رهبری 9 دی انقلاب و نظام را در 30 سالگی بیمه کرد، 9 دی را یک محصول و پایانی بر فتنه 88 دانست وتصریح کرد: بهانه فتنه 88 انتخابات ریاست جمهوری بود و بعضی شیرینی انتخابات را در کام مردم تلخ و 6 ماه کشور را درگیر کردند.

وی با تقسیم‌بندی حوادث بعد از انتخابات سال 88 به دو دسته ابراز کرد: یک مرحله هفته اول بعد از انتخابات بود که عده‌ای تنها به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند و این هم در سخن بعضی ریشه داشت که می‌خواهد در انتخابات تقلب شود؛ در روز انتخابات اتفاقاتی افتاد که عجیب بود، مردم با حضور حماسی پای صندوق رأی آمدند و تا 1:30 بامداد انتخابات تمدید شد ولی ساعت 12 شب یکی از نامزدها می‌گوید که من به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدم و رئیس دولت اصلاحات هم تبریک گفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف عنوان کرد: تاجزاده به عنوان یکی از فعالان فتنه به صراحت گفت که من به عنوان یک مسؤول یقین داشتم که تقلب در فرآیند انتخاباتی ما غیر ممکن و تقلب تنها کلیدواژه است.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به اینکه در ادامه شعارهای فتنه گران به سمت ولایت فقیه رفت و این‌ها برای شکستن کمر ایران کمر همت بسته بودند، حتی پیش‌نویس قانون اساسی را نوشته بودند که روی جلد آن نوشته شده بود جمهوری ایرانی و اصل ولایت فقیه را هم حذف کرده بودند ، خاطر نشان کرد : جنایاتی که فتنه گران در این 6 ماه انجام دادند در تاریخ انقلاب بی سابقه بود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف در باره فتنه سال 88 افزود: از فتنه‌گران کامیون حاوی اسید گرفته شد که می‌خواستند با اسید به جان مردم بیفتند تا رسید به روز عاشورا و به نماز جماعت ظهر عاشورا حمله کرده و عزاداران را سنگباران کردند، این‌جا خون مردم به جوش آمد و مردم اصفهان 8 دی پیشتازانه آمدند و در اعتراض به این بی‌حرمتی اعتراض کردند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان این‌که فتنه 8 چهار لایه داشت، اذعان کرد: طراحان این فتنه خارجی‌ها بودند، طراحان اصلی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بودند که رسماً رئیس جمهور آمریکا گفت به موسوی رأی دهید؛ فتنه‌گران آبروی ما را در دنیا بردند و ما را 50 سال به عقب انداختند.

وی ادامه داد: عوامل فتنه و اطرافیانشان به عنوان بازیگران، فریب‌خورده‌ها که تحت تأثیر شعار تقلب قرار گرفته بودند و نظام باید به این‌ها فرصت می‌داد تا خودشان به دروغ بودن تقلب برسند و شماری سیاه لشگر که به دنبال آتش‌بازی بودند از لایه‌های دیگر این فتنه بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف عنوان کرد: بعد از حماسه 9 دی آمریکایی‌ها موضع‌شان را عوض کرده و ما را تحریم کردند، تحریم‌های سال 89 و 90 در واقع به دنبال این بود که مردم ایران را گوشمالی کنند و به دنبال تسلیم شدن مردم ایران بودند، البته این‌ها اثر چندانی در مردم ایران نداشت.

طالب‌پور با تأکید بر گرامیداشت 9 دی همانند 22 بهمن، مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب هزار و 460 بار واژه فتنه را در این چند سال تکرار کرده‌ و بارها گفته‌اند که فتنه نباید فراموش شود.

 

انتهای پیام/م

 

فتنه‌گران آبروی کشور را در دنیا بردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار