هدف فتنه‌گران ریشه‌کنی نظام جمهوری اسلامی بوده است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت:شعارهایی که فتنه‌گران در سال 88 در کوچه و خیابان‌ها سرمی‌دادند حاکی از تمایل آن‌ها برای از بین بردن نظام بوده است، شعارهایی مانند مرگ بر اصل ولایت فقیه و یا نه غربی، نه شرقی جمهوری ایرانی حاکی از همین موضوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: در این ایام در سال 88 ملت ایران با بصیرتی که از خود نشان دادند، یک بار دیگر برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کردند و توطئه آن‌ها را سرکوب کردند و مردم اصفهان در مبارزه با استکبار جهانی و فتنه‌گران، یک روز جلوتر از بقیه کشور قدم برداشتند و حماسه بزرگی را آفریدند.

وی با بیان این که مردم اصفهان در همه جا و در همه عرصه‌ها پیشرو بودند، افزود: قبل از انقلاب نخستین شهری که در آن حکومت نظامی ایجاد شد، شهر اصفهان بود و نخستین کسانی که برای خاموش کردن قائله‌های مختلف در جای‌جای مختلف کشور در ابتدای انقلاب، به فرمان امام لبیک گفتند مردم اصفهان بودند همان طور که در دوران دفاع مقدس نیز فرماندهان ارشد جنگ، از جوانان دلاور استان اصفهان بودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان این که یک‌ششم جمعیت کشور در اصفهان ساکن هستند، عنوان کرد: یک‌دهم شهدای انقلاب در اصفهان هستند و باید بدانیم که در هر گوشه‌ای از جهان انقلابی برپا شده است، استکبار جهانی به دنبال سرکوب آن بوده است و در 100 سال اخیر تمام حرکت‌های انقلابی جهان که با شکست روبرو شده است ردپای استکبار در آن دیده می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در جنگ‌های جهانی کشور ایران اشغال شد، مطرح کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استکبار جهانی برنامه‌های مختلفی را برای سرکوب نظام مقدسی که خون‌های زیادی برای آن ریخته شده، داشته است.

وی با اشاره به قائله‌های مختلف در کردستان، آمل و سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: حمله به طبس و خرج کردن دلارهای سعودی برای تجزیه طلبان نمونه‌ای از این برنامه‌ریزی‌های دشمنان است و فتنه‌ای که در جریان کوی دانشگاه به وجود آوردند با هوشیاری و بیداری ملت ایران و حضور به موقع نیروی‌های نظامی و انتظامی، در نطفه خفه شد.

موسوی لارگانی با بیان این که فتنه 88 از همه فتنه‌ها مهم‌تر بوده است، خاطرنشان کرد: سال‌ها برای فتنه 88 برنامه‌ریزی کرده بودند و به دنبال بهانه برای شعله‌ور کردن آن بودند و چه بهانه‌ای بهتر از انتخابات ریاست جمهوری، همین گروه فتنه‌گری که بعضی از مسؤولان و نمایندگان در دفاع از آن‌ها، خواستار رفع حصر هستند.

وی با بیان این که هدف فتنه‌گران ریشه‌کنی نظام جمهوری اسلامی بوده، تأکید کرد: شعارهایی که فتنه‌گران در سال 88 در کوچه و خیابان‌ها سرمی‌دادند حاکی از تمایل آن‌ها برای از بین بردن نظام بوده است، شعارهایی مانند مرگ بر اصل ولایت فقیه و یا نه غربی، نه شرقی جمهوری ایرانی حاکی از همین موضوع است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان این که امیرالمؤمنین و فرزندان او اصل ولایت فقیه هستند، یادآوری کرد: شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه یعنی این که این افراد مخالف اسلام بودند و همان‌طور که در جریان سقیفه حق علی(ع) را غصب کردند در فتنه 88 نیز به دنبال نابودی ولایت فقیه بودند و اگر روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب نبود سرنوشت فتنه مشخص نبود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رهبری‌های خردمندانه و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب باعث شد مردم با بصیرت و آگاهی در مقابل فتنه‌گران قرار بگیرند، اذعان کرد: ریشه اصلی فتنه در آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بود و اگر طرف مقابل هم پیروز انتخابات بود باز هم به نحوی فتنه را ایجاد می‌کردند.

وی با بیان این که مسؤولان و مردم ایران در برابر تهدیدات نظامی ترسی به دل راه نمی‌دهند، مطرح کرد: زمانی سیم خاردار نداشتیم و برای خرید اسلحه باید با پرداخت هزینه‌های گزاف، هفت‌خوان رستم را رد می‌کردیم اما امروز ارتش و سپاه سلاح‌هایی ساخته‌اند که قلب آمریکا و صهیونیست‌ها را به لرزه درآورده است.

موسوی لارگانی با بیان این که موشک‌های میانبرد سپاه پاسداران در کمترین مدت از جسارت داعشی‌ها به ایران، مقر فرماندهان داعش را مورد هدف قرار داد، تصریح کرد: رهبر انقلاب چندین سال است که به اقتصاد مقاومتی توصیه می‌کنند اما شخص اول قوه مجریه، کالای ایرانی را بی‌کیفیت می‌خواند تا عده‌ای خاصی که واردات کالای قاچاق را دنبال می‌کنند راحت‌تر فعالیت کنند.

وی با بیان این که رهبر انقلاب واردات کالایی که در داخل کشور تولید می‌شود را حرام دانسته‌اند، تأکید کرد: رهبر انقلاب در برجام مرتب یادآوری کردند که طرف مقابل مذاکره پیمان‌شکن هستند، اما تمام داشته‌های خود را در برجام از دست دادیم و فردو را به یک مرکز پژوهشی تبدیل کردیم و در مقابل تحریم‌ها و فشارها هر روز بیشتر شده و حتی مادر تحریم‌ها را نیز تصویب کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان با بیان این که بعضی از مسؤولان در خواب غفلت به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: برخی معتقدند که واردات گندم از تولید آن به صرفه‌تر است، اما از کجا معلوم که چند سال آینده که کشاورزی ما از بین رفت دیگر کسی حاضر باشد به ایران گندم بفروشد؟

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.