کشف بيش از 2 تن مواد مخدر در محور كهنوج ـ بندرعباس

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پليس كرمان با اقدامات اطلاعاتی و حين كنترل خودرو های عبوری در محور كهنوج ـ بندرعباس موفق به كشف بيش از 2تن مواد مخدر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی به سمت هرمزگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس بر مناطق مختلف و مسیر‌های انحرافی افزود: ماموران ایست و بازرسی "شهید شعبانی" منوجان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی "کهنوج ـ. بندرعباس"به یک دستگاه کامیون دانگ فانگ حامل دیوار پیش ساخته کانکس که از ایرانشهر عازم بندرعباس بود مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادرکردند.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: ماموران خودرو را به پارکینگ انتقال داده و در بازرسی تخصصی به عمل آمده تعداد ۱۹۶ کیسه حاوی تریاک به وزن ۲ تن که به طرز بسیار ماهرانه‌ای داخل کامیون جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه موادمخدر کشف شده و کامیون توقیفی به مراجع قضایی تحویل شد، یادآور شد: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود در بخش‌های مختلف به ویژه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تلاش‌های شبانه روزی را برای افزایش احساس امنیت در جامعه انجام می‌دهد و لازم است مردم نیز در این زمینه با پلیس همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ب

بيش از 2 تن مواد مخدر در محور كهنوج ـ بندرعباس کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار