توسط سربازان گمنام امام زمان‌(عج)؛

باند قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر در جنوب استان کرمان منهدم شد

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان از زمین‌گیر شدن قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر در جنوب استان کرمان و کشف بیش از یک تن مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  خلیل همایی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان‌(عج) مستقر در شهرستان کهنوج در 24 ساعته گذشته و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی در جنوب استان کرمان موفق به شناسایی باند بین‌المللی مواد مخدر شدند گفت: در این راستا بیش از یک تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف و اقدامات ضد امنیتی این شبکه خنثی شد.

وی با بیان اینکه اعضا این باند مواد مخدر با ورود محموله مواد مخدر از کشور پاکستان و عبور از استان سیستان و بلوچستان با دپو آنها در شهرستان‌های کهنوج و قلعه‌گنج قصد ترانزیت به استان‌های مرکزی کشور را داشتند گفت: چشمان تیز‌بین سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در شهرستان کهنوج سوداگران مرگ را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه هوشیاری و بیداری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان آرامش و امنیت را در استان کرمان بدنبال داشته است گفت: نقطه به نقطه از خاک جنوب استان کرمان زیر چتر امنیتی گسترده شده گمنامان این مرزبوم قرار دارد.

انتهای پیام/ی

زمین گیر شدن باند بین المللی قاچاق مواد مخدر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار