كشف بیش از ۲۰۰ كيلوگرم حشیش‌ در جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از كشف 205 كيلوگرم حشیش در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر كهنوج و رودبارجنوب خبر داد.

كشف بیش از ۲۰۰ كيلوگرم حشیش‌ در جنوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ‌شاهپور بهرامی‌، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت:در راستای مبارزه با سوداگران و قاچاقچيان مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستانهای کهنوج و رودبارجنوب در يك هم افزايی اطلاعاتی از عبور يك محموله مواد مخدر آگاه شدند.


وی افزود: از اين رو ماموران انتظامی، اشراف اطلاعاتی خود را افزايش داده و دريافتند كه قاچاقچيان، موادمخدر را از استان های شرقی بارگيری و به جنوب كرمان انتقال و قصد دارند آن را به سمت استان های همجوار بارگيری كنند.


اين مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از شناسايی مسير تردد قاچاقچيان، با کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج-رودبارجنوب خودرو مورد نظر را که یک دستگاه پراید بود شناسایی و دستور توقف آن را صادر کردند.


وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست ماموران قصد فرار داشت كه با سرعت عمل ماموران انتظامی خودرو توقیف و در بازرسي از آن 205 كيلوگرم حشیش كشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.


بهرامی اظهار داشت: موادمخدر كشف شده به همراه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/س

 

 

 

كشف بیش از ۲۰۰ كيلوگرم حشیش‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار