فرمانده انتظامی استان؛

کشف سه تن موادمخدر درکرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بامداد امروز پلیس استان در رده های تخصصی و عملیاتی یک تن و110کیلو گرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ را کشف کردند.

کشف سه تن موادمخدر درکرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   سردار رضا بنی اسدی فر گفت: با اشرافيت كامل اطلاعاتی و كنترل مبادی استان ، صبح امروز يك محموله سنگين مواد مخدربه وزن يك تن و110 كيلوگرم در كرمان كشف شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی وفنی دریافتند گروهی از قاچاقچیان قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را در اوزان بالا به صورت مسلحانه از محورهای مواصلاتی بم،گلباف،شهداد،سیرچ عبور دهند كه شناسایی ودستگیری قاچاقچيان به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا دو اکیپ از ماموران عملیات ویژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای مورد نظر اعزام وپس از کنترل ومراقبت وگشت زنی هدفمند نهایتا 2 دستگاه خودرو پزو پارس که اسکورت خودرو پژو405حامل مواد بودند را مشاهده و با هوشیاری اقدام به برپایی ایست بازرسی در محور سیرچ-کرمان کردند.

وی گفت: راننده خودروها به ایست ماموران توجهی نکرده و قبل از رسیدن به ایست بازرسی به سمت روستاهای اطراف تغییر مسیر دادند.

وی افزود :ماموران با هوشیاری ورعایت نکات ایمنی به تعقیب ومراقبت پرداخته که قاچاقچیان به دلیل صعب العبور بودن منطقه به ناچار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده و با تیراندازی مقابل به مثل ماموران مواجه شده وپس از اینکه عرصه را بر خود تنگ دیده با استفاده از تاریکی شب وشرايط منطقه با استفاده از خودروهای اسكورت و رها کردن خودروحامل مواد مخدراز محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان در پايان ضمن بيان اينكه در بازرسی از خودرو توقيف شده 600کیلو گرم تریاک و510کیلوگرم حشیش کشف شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

کشف 3تن انواع مخدر از قاچاقچیان درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار