کشف بیش از ۲۸۸ کیلو تریاک توسط پلیس قلعه گنج و میناب

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج از کشف بیش از ۲۸۸ کیلو موادمخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی در درگیری با سوداگران مرگ طی یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی پرنگ گفت: در راستای مبارزه ی شبانه روزی با باندهای بزرگ مواد مخدر و ضربات متعدد بر سوداگران مرگ، پلیس امنیت این شهرستان با استفاده از منابع فنی و پلیسی، اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد از ارتفاعات قلعه گنج به سمت شهرستان میناب را داشتند، شناسایی کرد.

وی افزود: مأموران پس از رصد اطلاعاتی از محل تردد اعضای این باند مسلح و بزرگ در منطقه"توکهور هشت بندی" واقع در شهرستان میناب و با همکاری پاسگاه توکهور هشت بندی اقدام به اجرای کمین کردند.

سرهنگ علی پرنگ تصریح کرد: قاچاقچیان توسط ۴ دستگاه موتور سیکلت قصدانتقال مواد را داشتند که با اقدام به موقع مأموران، در یک درگیری مسلحانه تعداد ۲ قاچاقچی دستگیر و مقدار ۲۸۸ کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و تعداد ۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری پلیس شهرستان میناب و قلعه گنج، یادآور شد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باندهای مسلح و بزرگ موادمخدر، اجازه نخواهد داد این افراد فرصت طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند و برخورد پلیس با آنها قاطع و محکم است.

انتهای پیام/ ب

بیش از ۲۸۸ کیلو تریاک توسط پلیس قلعه گنج و میناب کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار