هرگونه حفاری درشهر چادگان باید با تائید کمیسیون حفاری انجام شود

فرماندار شهرستان چادگان گفت: هرگونه حفاری جهت احداث شبکه‌های گاز، آب، مخابرات و تأسیسات زیربنایی تنها باید از طریق صدور مجوز در کمیسیون حفاری و براساس قوانین موجود انجام شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان چادگان خواستار تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر شد و اظهار کرد: ضروری است تا با برنامه‌ریزی منسجم و قبلی به اجرای طرح‌های عمرانی و حفر کانال‌ها اقدام شود چراکه تعامل با یکدیگر موجب تسریع در امور و صرفه‌جویی در هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد نصب نکردن علائم هشداردهنده موجب بروز خطرات جانی و مالی برای مردم شده است، گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه حادثه‌ای باید انجام شود.

فرماندار شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: رعایت کلیه مصوبات عمومی جلسات قبل، از قبیل اطلاع‌رسانی با نصب شعارنوشته شروع و خاتمه عملیات، ترمیم اصولی نوارهای حفاری، رعایت اصول فنی و ایمنی، نصب علائم هشداردهنده، تسریع در ترمیم نوار حفاری از سوی دستگاه حفار الزامی است.

 بهنام عباسی مدیر مخابرات شهرستان چادگان نیز در این جلسه از اجرای فیبر نوری به روستای «مشهدکاوه» خبر داد و عنوان داشت: باتوجه به طرح کارشناسی‌شده و اجرای این طرح  که قسمتی از آن در داخل و مابقی در حوزه خارج از روستا انجام می‌گیرد، لازم است مسؤولان دستگاه‌های خدمات‌رسان توجه ویژه‌ای به این مسأله داشته باشند تا این طرح ضمن کاهش خسارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کسب مجوزهای لازم حرکت رو به جلو داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

حفاری شهری باید با تائید قانونی کمیسیون حفاری انجام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار