صمیمی زیر نظر مربی بلاروسی تمرین می‌کند

سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی لئونید چرویکوف بلاروسی را به عنوان مربی محمد صمیمی انتخاب کرد.

چرویکوف بلاروسی مربی صمیمی شدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد صمیمی پرتابگر دیسک تیم ملی دوومیدانی کشورمان که این روز‌ها بدون مربی در حال تمرین کردن است و در  ۲ سال گذشته روز‌های کم فروغی را داشته است، طبق تصمیم سازمان تیم‌های ملی قرار است ادامه تمریناتش را تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ زیر نظر یک مربی بلاروسی پیگیری کند.

روز گذشته مسئولان فدراسیون دوو میدانی مذاکراتی را با لئونید چرویکوف مربی ۵۰ ساله اهل کشور بلاروس انجام دادند تا در صورت فراهم شدن شرایط او برای زیر نظر گرفتن تمرینات صمیمی به کشورمان بیاید که او با این خواسته مسئولان فدراسیون موافقت کرد. طبق تصمیم مسئولان در هر زمانی که لازم باشد این مربی برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به ایران می‌آید.

البته قرار شده است محمد صمیمی ۳ هفته‌ای را به صورت آزمایشی زیر نظر این مربی تمرین کند و در صورت به تفاهم رسیدن ۲ طرف، چرویکوف تا پایان بازی‌های آسیایی به تمرین دادن صمیمی بپردازد.

طبق تصمیم اعضای سازمان تیم‌های ملی قرار بر این شد تا علی ثمری پرتابگر وزنه کشورمان به مانند احسان حدادی تمریناتش را از این پس زیر نظر مک ویکینگ آمریکایی دنبال کند.

انتهای پیام/

پیگیری تمرینات قهرمان پرتاب وزنه آسیا زیر نظر مک ویکینگ آمریکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار