ثمری: باید به اردوی اروپا و آفریقا بروم/ با انگیزه دو چندان تمریناتم را ادامه می‌دهم

دارنده مدال طلای مسابقات پرتاب وزنه آسیا گفت: حضور در اردوی اروپایی و آفریقایی را مد نظر دارم و باید دید اعضای سازمان تیم های ملی دو و میدانی با سفر من به کدام قاره موافقت می کنند.

علی ثمری در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد شرایط فعلی اش اظهار داشت: پس از حضور در رقابت های مهم لیگ دو و میدانی، بازی های داخل سالن، قهرمانی جهان و رقابت های آسیایی مدتی استراحت کردم و از 2 ماه پیش تمرینات آماده سازی ام را برای حضور در بازی های آسیایی 2018 شروع کرده ام.

او افزود: البته از 2 هفته پیش هم برای ادامه تمریناتم به کیش آمده ام و خوشبختانه جزیره کیش امکانات مطلوبی دارد و به همین دلیل تمرینات رضایت بخشی را در این جزیره زیر نظر مربی ام امیر الوند و احسان ضیایی فیزیوتراپم پیگیری می کنم. این اردو یک هفته دیگر به پایان می رسد.

دارنده مدال طلای پرتاب وزنه آسیا درباره اینکه آیا قصدی برای برگزاری اردو در خارج از کشور دارد یا خیر،گفت: برنامه هایم را به فدراسیون دو و میدانی ارائه کرده ام و از طرفی اردوی اروپایی و آفریقایی را مد نظر دارم و حال باید دید که اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی با سفر من به کدام قاره موافقت می کنند.

عضو تیم ملی دو و میدانی در پایان درباره اهدافش تا بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: بعد از کسب مدال در مسابقات قهرمانی اودیشا هم‌اکنون تمام فکر و ذهنم کسب مدال در مسابقات دوومیدانی 2018 جاکارتا در کشور اندونزی است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بار دیگر بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم. در حال حاضر هم با انگیزه دوچندان تمریناتم را پی می‌گیرم تا بتوانم بار دیگر پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاورم.

انتهای پیام/

صحبت های ثمری درمورد برنامه تمرینی اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار