کیهانی:قرارداد "مک ویکینگ" نهایی نشود،با مربی دیگری مذاکره می کنیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت:در صورتی که با "مک ویکینگ" برای مربیگری حدادی به توافق نرسیم با گزینه دیگری مذاکره می کنیم.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون دو و میدانی و احسان حدادی با مک ویکینگ برای انتخاب این مربی آمریکایی بیان کرد: منتظر جواب قطعی این مربی هستیم. ۲ طرف شرایط خود را به هم اعلام کرده اند اما برای ما مهم است که مک ویکینگ دست کم ۵۰ درصد زمان قراردادش را در ایران حضور داشته باشد.

او درباره برنامه های فدراسیون و حدادی درصورت به توافق نرسیدن با مک ویکینگ گفت: در صورتی که با مک ویکینگ به توافق نرسیم با گزینه بعدی مذاکره می کنیم. حدادی تمریناتش را شروع کرده است و هرچند کسب نتیجه خوب در بازی های آسیایی جاکارتا اهمیت خاصی برای ما دارد اما هدف اصلی رقابت های جهانی ۲۰۱۹ و المپیک توکیو است.

حدادی هفته جاری راهی کیش می شود

کیهانی درمورد برگزاری تمرینات آماده سازی حدادی در اردوی کیش تصریح کرد: حدادی در این مورد با تیمور غیاثی، رئیس سازمان تیم های ملی صحبت کرده و به احتمال فراوان در هفته جاری برای برگزاری اردو به کیش می رود.

برای انتخاب مربی صمیمی به جمع بندی نهایی نرسیده ایم

او درباره احتمال جذب یک مربی روس برای محمد صمیمی اظهار کرد: با "کادوخ" مذاکراتی انجام داده ایم. او مشکلی برای حضور در ایران ندارد اما با توجه به اینکه درخواست کرده بخشی از تمرینات صمیمی در اروپا برگزار شود باید ببینیم در نهایت چه وضعیتی پیش می آید. در کل تاکنون برای انتخاب این مربی به جمع بندی نرسیده ایم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره آخرین وضعیت آماده سازی کیوان قنبرزاده گفت: قنبرزاده در کمپ تیم ملی روسیه تمریناتش را انجام می دهد و وضعیت خوبی دارد.

کیهانی درمورد وضعیت کلی دو و میدانی کاران ایرانی تصریح کرد: نفرات اصلی ما در فاصله حدود ۹ ماه تا آغاز بازی های آسیایی جاکارتا تمریناتشان را به خوبی پیگیری می کنند. از طرفی با مشغول بررسی وضعیت سایر نفرات هستیم چرا که احتمال دارد از میان آنها برخی دو و میدانی کاران شانس حضور در بازی های آسیایی را کسب کنند و از طرفی می خواهیم تیم قدرتمندی را برای حضور در رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا که بهمن ۹۶ در کشورمان برگزار می شود شکل دهیم. برای این رقابت ها ۲ تا ۳ اردو برگزار می کنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درمورد احتمال سفر سباستین کو، رئیس فدراسیون جهانی دو و میدانی به ایران برای حضور در رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا تصریح کرد: از او دعوت کرده ایم اما تاکنون جواب نهایی را نداده است. با این وجود بازهم از لو دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار