حدادی: هفته آینده وضعیت مربی ام مشخص می شود

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: وضعیت مک ویکینگ به عنوان مربی ام هفته آینده مشخص می شود.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه امروزش با اعضای سازمان تیم های ملی دو و میدانی اظهار کرذ: جلسه امروز پیرامون تصمیم گیری نهایی برای انتخاب مربی ام و همچنین برگزاری اردوهای تدارکاتی بود که در این نشست به توافقات خوبی دست یافتیم و قرار شد دوباره طی 2 روز آینده مذاکراتی را با مک ویکینگ انجام دهم و شرایط فدراسیون را برایش بازگو کنم تا در صورت به توافق رسیدن ماه آینده برای عقدقرارداد نهایی به ایران بیاید.

او ادامه داد:فکر می کنم تا هفته آینده تکلیفم با مک ویکینگ مشخص شود که آیا قبول می کند به عنوان مربی تا بازی های آسیایی جاکارتا تمریناتم را بر عهده بگیرد یا خیر.این را هم باید عنوان کنم در طول مدتی که در آمریکا حضور داشتم این مربی با سابقه معتقد بود با فیزیک و شرایط بدنی که من دارم می توانم همانند المپیک لندن و مسابقات جهانی 2011 باز هم نزدیک به 70 متر پرتاب کنم.امیدوارم شرایطی پیش بیاید که تا بازی های اندونزی بتوانم از تجربیات این مربی که دارای 2مدال المپیک است بهره ببرم.

نایب قهرمان المپیک درباره اردوی تمرینی کیش هم گفت: قرار است هفته آینده به همراه ایگور مزگوف، ماساژور و فیزیوتراپ روس برای برگزاری اردوی 25 روزه راهی جزیره کیش شویم و قرار شده تا زمانی که ویلکینز جوابش را به ما اعلام کند در آنجا تمرین کنم. در صورتی که با مک به توافق برسیم در دی ماه او هم به ایران می آید تا ادامه تمریناتم را در جزیره کیش زیر نظر او پیگیری کنم.

دارنده مدال برنز جهان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شرایط خاص و ویژه ای پیش روی ماست زیرا به دنبال این هستیم تا سریعتر از سال گذشته تمریناتمان را شروع کنیم تا بتوانیم در مسابقات سال آینده که از حساسیت بالایی برخوردار است نتایج خوبی را بدست‌آوریم.

رکورددار پرتاب دیسک ایران در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت :باید عنوان کنم یکی از برنامه های اصلی من حضور موفق در جاکارتا و کسب چهارمین مدال طلای بازی های آسیایی است و خیلی دوست دارم تا با برگزاری اردوهای مستمر بتوانم رکورد المپیک لندنم را در جاکارتا تکرار کنم و ارتقا دهم.

انتهای پیام/

اظهارات حدادی درباره جلسه امروزش با اعضای سازمان تیم های ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار