کیهانی:کسب طلای آسیا انتظارات را از من بالابرده است

دارنده مدال طلای مسابقات دو و میدانی آسیا گفت: کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی اودیشا و رکورد شکنی دوی ۳ هزار متر با مانع انتظارات جامعه دو و میدانی را از من بالاتر برده است.

حسین کیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شرایط فعلی اش اظهار داشت:خوشبختانه در حال حاضر شرایطم خوب است. پس از پایان لیگ دوومیدانی مدتی را به استراحت پرداختم تا خستگی ام از بین برود.در حال حاضر نزدیک به 20 روزی می شود تمریناتم را زیر نظر سجاد مرادی در استان یاسوج شروع کرده ام.

او با اشاره اینکه طی چند ماه آینده باید در رقابت بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرکت کند، گفت: با توجه به اینکه موفق شدم در مسابقات قهرمانی آسیایی اودیشا به مدال طلا و در رقابت های قهرمانی جهان هم رکورد ملی دوی 3 هزار متر با مانع کشورمان را پس از 26سال تغییر دهم انتظارات جامعه دو و میدانی از من بالاتر رفته است و همین مسئله سبب می شود تا کارم سخت تر از قبل شود. باید عنوان کنم هدف اصلی ام، حضور مقتدرانه در رقابت‌های بازی های آسیایی سال آینده و کسب نتیجه و عنوان قابل توجه در این رقابت ها است.

دارنده مدل طلای مسابقات آسیایی درباره ادامه همکاری با سجاد مرادی گفت: تصمیم خودم و همچنین نظر مسئولان فدراسیون دوومیدانی، ادامه همکاری با سجادمرادی بود. کسب یک مدال طلای آسیا و ثبت رکورد جدید دوی 3 هزار متر با مانع نشان می‌دهد که توانسته‌ام نتایج خوبی با این مربی بگیرم و خوشحالم که همچنان می توانم با چنین مربی توانمندی ادامه همکاری کنم. خدا را شکر در طول مدتی که تمریناتم را زیر نظر سجاد مرادی دنبال کرده ام پیشرفتم قابل توجه بوده است و افتخار می کنم که شاگرد چنین مربی هستم.

تمایل دارم برای پیگیری تمریناتم راهی کمپ های تمرینی آفریقا شوم

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از بازی های آسیایی برای برگزاری اردو راهی خارج از کشور می شود یا خیر،اظهار داشت: باید ببینیم که فدراسیون برای برگزاری اردوها و تمرینات چه تصمیمی می گیرد. تمایل دارم برای پیگیری تمریناتم راهی کمپ های تمرینی آفریقا شوم تا با تمرین کردن در کنار دوندگان آفریقایی به تجربیاتم اضافه کنم البته نظر سجاد مرادی هم در این مورد اهمیت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار