مراسم تجلیل؛

برگزاری مراسم تجلیل از فرهنگیان پلدختر

مراسم تجلیل از فرهنگیان شهرستان پلدختر باحضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آئین تجلیل از ۵۸ نفر از فرهنگیان پلدختر با حضور محسن یوسفوند معاونت پرورشی آموزش وپرورش لرستان، حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر ومعمولان درمجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان برگزار شد.

رضا شاهمرادی رئیس آموزش وپرورش پلدختر در این مراسم اظهار داشت: فرهنگیان گنجینه‌های علم، دانش وتعلیم وتربیت هستند که باید آن‌ها را تکریم کرد.

وی با اشاره به اینکه آئین تجلیل از فرهنگیان یک وظیفه همگانی است افزود: معلمان بازنشسته گنجینه‌هایی سرشار از علم وتخصص هستند که باید از تجربه آن‌ها استفاده کرد ومعلمان به نوعی چراغ راه نسل جدید هستند.

رئیس آموزش وپرورش پلدختر عنوان کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران حاصل زحمات معلمان است که در حال حاضر سبب شده که کشور به قله‌های بالندگی واقتدار در منطقه برسد.

وی بیان کرد‌: سلامت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم است و آموزش وپرورش در این زمینه پیش رو است وبسیاری از آسیب‌ها را کاهش داده است.

وی گفت: تجلیل از فرهنگیان بازنشسته تکریم وتجلیل از جهادگرانی است که عمر خود را گذاشتند تا ایران اسلامی پراقتدار‌تر از گذشته راه خود را ادامه دهد؛ از تجربه فرهنگیان بازنشسته در آموزش وپرورش استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/م

مراسم تجلیل از فرهنگیان پلدختر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.