اداره کل آموزش و پرورش لرستان؛

وجود ۱۲۰۰ مدرسه مقاوم در لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان گفت: تنها ۱۲۰۰ مدرسه مقاوم در لرستان وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ دریکوند مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: تنها ۱۲۰۰ مدرسه مقاوم در استان وجود دارد.

دریکوندگفت : بیش از هشت میلیارد تومان بدهی به شرکت‌های خدماتی همانند آب و برق داریم و تنها ۱۲۰۰ مدرسه مقاوم در استان وجود دارد و ۱۰۵۰ مدرسه تخریبی و ۶۸۰ مدرسه دیگر نیاز به مقاوم‌سازی دارد.

وی افزود : تجهیزات هنرستان‌ها بسیار پائین و مربوط به سال‌های گذشته است، تنها ۳۰ درصد دانش‌آموزان لرستانی به سمت هنرستان‌ها هدایت شدند که این آمار بسیار پائینی برای استان است.

دریکوند با بیان اینکه ۱۲۸۰ نفر پیش‌دبستانی داریم، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ نفر رای دیوان گرفتند و ۴۰۰ نفر نیز سابقه خدمات آموزشی داشته و ۵۰۰۰ نفر دیگر عضو نهضت داریم که در مجموع ۸۰۰۰ نفر هستند. ۸۰ درصد این افراد سنی بالای ۴۰ سال دارند که کار مفید آن‌ها ۱۰ سال است و لذا به کارگیری این افراد آسیب محسوب می‌شود. طی ۱۵ سال ردیف‌های استخدامی حذف شده بودند.

وی از مازاد نیرو در برخی شهرستان‌ها همانند کوهدشت، خرم‌آباد، پلدختر و الشتر خبر داد و افزود: با این حال در برخی شهرستان‌های دیگر مانند الیگودرز با کمبود نیرو مواجه هستیم و این نشان می‌دهد که در سال‌های گذشته ردیف‌های استخدامی درست توزیع نشده است.

انتهای پیام/د

۱۲۰۰ مدرسه مقاوم در استان  لرستان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.