حامل های انرژی؛

مجاز نبودن قطع حامل‎های انرژی مدارس لرستان

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از تامین اعتبار هزینه انشعابات حامل‌های انرژی ۱۱۰ آموزشگاه نوساز با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خیراله خیرایی افزود: فصل سرما در راه است و بسیاری از مدارس با مشکل بدهی حامل‎های انرژی دست و پنجه نرم می‎کنند که با دستور استاندار لرستان هیچ دستگاهی مجاز به قطع حامل‌های انرژی مدارس نیست.

وی تاکید کرد: پیگیری‎های آموزش و پرورش برای تامین اعتبار مورد نیاز از وزارت تا به امروز نتیجه نداده و لازم است دغدغه مدیران و خانواده‎ها مرتفع شود.

خیرایی خاطر نشان کرد: قطع حامل‎های انرژی مدارس ضمن اینکه مدیران را با چالش مواجه می‎کند می‎تواند آرامش خانواده‎ها و دانش‎آموزان را نیز مخدوش کند، لذا لازم است تا مدیران عامل این شرکت‎ها با درک موضوع و تبعاتی که قطع حامل‎های انرژی مدارس می‎تواند به دنبال داشته باشد از این کار اجتناب کنند.

وی در پایان سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که برای حل مشکل انشعاب حامل‎های انرژی ۱۱۰ مدرسه نوساز سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که ظرف ۴۸ ساعت به حساب این شرکت‎ها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/م

هیچ دستگاهی مجاز به قطع حامل‎های انرژی مدارس نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.