افزایش 2 برابری آزادسازی زندانیان مالی غیرعمد در استان اردبیل

نائب رئیس هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل از افزایش 2 برابری آزادسازی زندانیان مالی غیرعمد در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، نائب رئیس هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل افزود: با همت خیرین استان و تلاش ستاد دیه تعداد زندانیان آزاد شده از اول امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته دو برابر شده است اما متاسفانه همچنان 650 نفر محکومان مالی غیر عمددر زندان های استان حضور دارند.

وی افزود: به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام ،با تلاش خیرین و ستاد دیه استان 41 نفر از محکومان مالی غیرعمد از زندان آزاد شدند.

نایب رییس هیات امنای ستاد دیه استان گفت: در هشت ماهه نخست امسال 360 نفر محکومان مالی غیر عمد با بیش از 16 میلیارد تومان بدهی از زندانهای استان آزاد شده اند.
وی گفت حدود 20 درصد از زندانیان استان مربوط به محکومان مالی غیر عمد هستند که از این بابت استان اردبیل رتبه اول کشور را داراست.

محبوبی مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل نیز از افزایش مشارکت های مردمی در آزاد سازی زندانیان غیر عمد خبر داد و گفت: امسال مقرر شد در ماه های محرم و صفر به یاد 72 شهید کربلا 72 زندانی آزاد شود که با استقبال مردم از این طرح این تعداد به نزدیک دو برابر یعنی 140 زندانی رسید.

وی افزود: از ابتدای تاسیس ستاد دیه در استان از سال 81 تا به حال 3هزار و 110 زندانی با محکومیت بیش از 100 میلیارد تومان توسط ستاد دیه استان و خیرین آزاد شده اند.

انتهای پیام/ح

آزادی 41 نفر از زندانیان مالی غیر عمد در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.