آزادی یک زندانی با اهدای عیدی نوروزی کودک خردسال اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: زمینه آزادسازی یکی از محکومان جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های این استان با اهدای عیدی نوروزی کودک خردسال اردبیلی فراهم شد.

کریم‌الله محبوبی با اشاره به آزادی یک زندانی اردبیلی اظهار کرد: خانواده آیهان ستوده با مراجعه به نمایندگی ستاد مردمی دیه در اردبیل و اهدای نخستین عیدی نوروزی کودک خردسالشان، سرپرست یک خانواده را همزمان بهار طبیعت و ایام پر برکت ماه مبارک رمضان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگرداندند.

او افزود: این خانواده نیکوکار اردبیلی هدفشان از انجام چنین اقدام خداپسندانه‌ای را کمک به ترویج فرهنگ گذشت، احسان و نیکوکاری به ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی عنوان کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با دعوت از عموم مردم به ویژه مومنین روزه‌دار برای مشارکت در کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند و محکومان جرایم غیرعمد و مالی افزود: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، بیست و سومین جشن گلریزان با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۸ فروردین در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) واقع در اردبیل، میدان بسیج برگزار خواهد شد.

او عنوان کرد: عموم مردم به ویژه خیران نیک‌اندیش و مومنین روزه‌دار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت شعبه ساعت اردبیل و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی شعبه مرکزی اردبیل و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.