آزادی 221 زندانی جرائم غیر عمد در استان اردبیل

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون 221 نفر زندانی جرایم غیر عمد در این استان از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم الله محبوبی، مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل در آئین عزاداری بانوان شهرستان نیر در حسینیه یعقوبیه این شهر افزود: میزان بدهی زندانیان غیرعمد آزاد شده در نیمه اول امسال 123 میلیارد ریال بود که 50 میلیارد ریال با تلاش اعضای ستاد دیه استان از شاکیان رضایت گرفته شد و 16 میلیارد ریال نیز تسهیلات بلاعوض اخذ شد.

وی گفت: خیرین نیز 8 میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان کمک کردند.

محبوبی اظهار کرد: ستاد دیه استان اردبیل در نظر دارد بخاطر ایام ماه محرم و صفر به نیت 72 تن از شهدای کربلا زندانیان غیرعمدی که در زندان های استان گرفتار هستند را آزاد کند و این مهم در سایه حمایت و کمک های مردمی محقق می شود.

حجت الاسلام لطیف صالحی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر هم در این آئین با بیان این خانوده ها در تربیت فرزندان باید دقت بیشتری داشته باشند گفت: خانواده ها اگر با راه و روش ائمه به تربیت فرزندان بپردازند آنها راه و روش ائمه را پیش گرفته و از خطا و لغزش در امان خواهند بود.

در سال گذشته 286 زندانی معسر و محکوم مالی با پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال توسط خیرین و گذشت شاکیان با همت ستاد دیه استان اردبیل از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده های خود باز گشتند.

در زندان های استان اردبیل 630 محکوم مالی غیرعمد با محکومیت مالی 900 میلیارد ریال در انتظار آزادی بسر می‌برند.

 

انتهای پیام/ح

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.