اردبیل؛

آزادی۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: همزمان با عید سعید فطر ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل آزاد شده و به آغوش خانواده‌هایشان باز می‌گردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،یوسف خدادادی در جشن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل اظهار داشت: همزمان با عید سعید فطر 300 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند که کمک خیرین، مشارکت‌های مردمی و ستاد دیه سبب شد تا این زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان باز گردند.

وی با بیان اینکه در جشن گلریزان امسال بیش از یک میلیارد تومان در استان اردبیل جمع‌آوری شد، تصریح کرد: این مبلغ برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده شد که جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیرین و ستاد دیه نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

خدادادی بیان کرد: در حال حاضر 640 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل وجود دارند که به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی در زندان به سر می‌برند که انتظار می‌رود در عید سعید فطر زمینه آزادی هر چه بیشتر تعداد زندانیان فراهم شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از جمع‌آوری 200 میلیون تومان در جشن گلریزان سرعین خبر داد و گفت: خیرین و مردم سرعین امسال کمک شایانی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد داشته‌اند که این امر شایسته قدردانی است.

وی اظهار کرد: امسال 87 زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند که مبلغ بدهی این زندانیان بیش از سه میلیارد تومان بود و در ماه مبارک رمضان نیز 44 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: سال گذشته نیز 278 زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند که مبلغ بدهی این افراد 12 میلیارد تومان بود که پنج میلیارد تومان آن توسط شکات گذشت شد و بقیه نیز توسط ستاد دیه، مردم و خیرین پرداخت شد.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.