پیروزی تیم هیئت اصفهان درسوپر لیگ بسکتبال

تیم بانوان هیئت بسکتبال استان اصفهان عصر امروز در هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال بانوان کشور، در رقابتی سخت و نفس‌گیر توانست بر تیم شهرداری تبریز غلبه کرده و پیروز میدان شود‌.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم بانوان هیئت بسکتبال استان اصفهان در تقابلی سخت و نفس‌گیر در حالی که تا دقیقه پایانی مسابقه از حریف خود عقب بوده و بازنده میدان محسوب می‌شد، توانست با تلاش بازیکنان خود نتیجه مسابقه را به نفع خود به پایان برساندو با نتیجه بسیار نزدیک 70 بر 69 پیروز شود.

در حاشیه این رقابت‌ و در ست نخست این دیدار بازیکن شهرداری تبریز با مصدومیت شدید مواجه و از زمین خارج شد، با توجه به کمبود امکانات نامناسب پزشکی وی به بیرون از زمین مسابقه انتقال دادند.

مربی تیم شهرداری تبریز به نحوه قضاوت این دیدار معترض و معتقد بود که خطاها به درستی گرفته نشده است.

مربی تیم هیئت استان اصفهان نیز با ابراز رضایت از برد خانگی، به کسب نتایج بهتر و بردهایی با اختلاف امتیاز بیش‌تر در مسابقات پیش‌رو امیدوار است.

هفته چهارم سوپر لیگ بانوان و نخستین هفته از دور برگشت مسابقات سوپرلیگ A بانوان کشور با شرکت 8 تیم به میزبانی اصفهان عصر امروز به پایان رسید، در این دور از رقابت‌ها تیم استقلال‌جنوب حضور نداشت.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار تیمهای هیئت بسکتبال بانوان اصفهان مقابل شهرداری تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.