سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیأت استان اصفهان

ادامه برد و باخت بسکتبال اصفهان در هفته دوم سوپرلیگ A بانوان

سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیأت استان اصفهان گفت: این هفته هم همانند هفته پیش یک برد و یک باخت داشتیم اما برای رسیدن به نتایج بهتر در رقابت‌های بعد همچنان امیدوار هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سپیده جعفری  اظهار کرد: در هفته دوم مسابقات سوپرلیگ در تهران یک بازی مقابل ساسان کرمان انجام دادیم که 74 بر 73 نتیجه را واگذار کردیم و در رقابتی دیگر برابر خراسان رضوی 69 بر 61 به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: بازی اولمان با ساسان کرمان خوب بود؛ با اینکه با اختلاف امتیاز زیاد عقب بودیم اما جبران کردیم و تنها با تفاوت یک امتیاز باختیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیأت استان اصفهان اضافه کرد: بازیکنان ما در مسابقه بعدی مقابل خراسان رضوی هم خیلی خوب بودند به طوری که در نهایت توانستند ببرند و پیروز میدان باشند؛ چون از ابتدا تمریناتمان را دیر شروع کردیم معمولا در کوارترهای سوم و چهارم از نظر بدنی افت می‌کنند اما مطمئنیم با برنامه‌‌ها و تمریناتی که برایشان در نظر داریم هفته به هفته بهتر می‌شوند.

وی در پایان اذعان داشت: بسکتبالیست‌های تیم ما جوان هستند و اکثرا تجربه حضور در سوپرلیگ را ندارند، درست است نتیجه این هفته‌مان با هفته گذشته یکسان بود اما بچه‌ها نسبت به دو مسابقه قبل واقعا خوب بازی کردند و عالی ظاهر شدند؛ امیدوار هستیم در رقابت‌های بعدی بتوانند در نتیجه‌گیری بهتر عمل کنند.  

 

انتهای پیام/م

 

بسکتبالیست‌های تیم ما جوان هستند و اکثرا تجربه حضور در سوپرلیگ را ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.